منو های مرتبط



اطلاعیه مسابقه، کارگاه و برنامه های هفته قرآن و دانشگاه


با توجه به اینکه هرساله به واسطه بزرگداشت مقام مفسر ارجمند، مرحوم علامه طباطبایی(ره) صاحب تفسیر المیزان، از تاریخ 18 تا 24آبان ماه به عنوان هفته "قرآن و دانشگاه" نامگذاری شده است، از این رو کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه ایوان‌کی در نظر دارد برنامه های زیر را اجرا نماید:

 1-مسابقه حفظ وتفسیر سوره مبارکه ملک: این دو مسابقه به صورت جداگانه با محوریت سوره مبارکه ملک در بازه زمانی 15 تا 30 آبان ماه برگزار می‌شود:

الف-بخش حفظ در روزهای چهارشنبه24 و دوشنبه 29 آبان ماه در ساعات اداری (8 تا 14:30) در محل دفتر امور فرهنگی انجام می‌شود.

ب-فایل منبع مسابقه تفسیر در پیوست ارائه شده و همچنین سوالات و نحوه شرکت در مسابقه از تاریخ 25 آبان در دسترس قرارمی گیرد.

ضمنا به 10نفر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

سوالات در فایل پیوست موجود است. پس از دانلود، می توانید پاسخها را حداکثر تا پنجشنبه 9آذر96 در یک فایل word ذخیره نموده و به @farhangi_eyc ارسال نموده یا پس از پاسخ دهی، بصورت چاپ شده به امور فرهنگی تحویل نمایید.

2-   کارگاه تخصصی قرآن و مهارت زندگی: این کارگاه در جهت تبیین راهکارهای قرآنی برای کسب رضایت از زندگی می باشد و دوشنبه 22 آبان ماه در محل ساختمان گل نرگس پردیس دانشگاه اتاق403 ساعت 10:30 برگزار می‌شود.

3-   مراسم اختتامیه: در این مراسم که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید، ضمن تقدیر از فعالین قرآنی دانشگاه، جوایز نفرات برگزیده مسابقه سوره ملک تقدیم می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر امور فرهنگی و فوق برنامه مراجعه یا با شماره 02334521569 تماس حاصل فرمایید.


پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۴