(اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته 1399 (بر اساس سوابق تحصیلی


شرایط و نحوه ثبت نام

  
دانشگاه ایوان کی به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی شرق تهران و جزو 5 دانشگاه برتر غیرانتفاعی کشور به انتخاب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، در مقطع کارشناسی پیوسته و در بیش از 25 رشته تحصیلی  دانشجو می پذیرد. با در نظر گرفتن شرایط پاندمی ویروس کرونا،  جهت ثبت نام؛ سه دفتر برای رفاه حال شما در نظر گرفته شده‌ است. لطفاً جهت ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 29 مهر99 لغایت شنبه مورخ  3 آبان 99 به یکی از سه آدرس زیر مراجعه فرمایید. 


1)ایوان کی- بلوار آیت الله طالقانی - خیابان دانشگاه- مجتمع مرکزی دانشگاه ایوان کی- اداره آموزش

2)تهران-خیابان پیروزی -تقاطع اتوبان امام علی(ع) - متروی ابن سینا کوچه مسلسل - پلاک 964 (ساختمان اتو گالری یکه شناس) -طبقه دوم

3)پاکدشت-بالاتر از میدان ساعت-نرسیده به ایستگاه کفش ملی- روبروی بانک توسعه و تعاون- پلاک 215 -طبقه سوم حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است.

حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است.


v      مدارک لازم برای ثبت نام:


1. اصل یا گواهی موقت دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 (یا برای فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی (سالی واحدی) اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی) به همراه 2 نسخه کپی

2. 

      2. اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

3.  شش قطعه عکس تمامرخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: 12 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری منحصرا برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در دانشگاه، برای آنان معافیت تحصیلی صادر میگردد.

4.  ریز نمرات تأییدشده  دانشجویانی که در مقطع دیپلم  یا پیش دانشگاهی تا حداکثر 31/06/1399  فارغ التحصیل می شوند.

(نکته مهم: آن دسته از افرادی که به دلایل مختلف آموزشی از جمله عدم قبولی در یک یا چند درس نمی توانند تا پایان شهریور 99 فارغ التحصیل شوند، با مراجعه به مسئول ثبت نام در دانشگاه ایوان کی برای ورود به دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 400-99 اقدامات لازم را انجام دهند.)

v     شرایط دانشگاه

1.       دانشگاه ایوان کی در نزدیکترین فاصله با شهر تهران( 55 کیلومتری سه راه افسریه) قرار دارد و درارزیابی اخیر صورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یك قرار گرفته و جزو دانشگاه های برتر غیرانتفاعی کشور محسوب میشود..


2.       دانشگاه ایوان کی با بیش از 15سال سابقه آموزشی در حال حاضر دارای 96 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی(Ph.D)، حدود 4500 دانشجو و بیش از سیزده هزار فارغ التحصیل می باشد .


3.        این دانشگاه با توجه به نیازکشور از سال1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد و هم اکنون با 3 رشته در مقطع دکتری و 27 رشته کارشناسی ارشد به مسیر خود ادامه می دهد.  با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و به نام، کلیه کلاسها فقط در 2 روز برگزار می شود.

4.       سرویس رفت و آمد همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاکدشت، شهر ری و کرج)  مهیا می باشد.


       ( هم اکنون با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و بخشنامه وزارت عتف، تمامی کلاس های نظری به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه  آموزش الکترونیکی دانشگاه ایوان کی برگزار می گردد)



v     شرایط و تخفیفات ویژه:

مهم: شهریه دانشگاه کمتر از 60 درصد شهریه دانشگاه آزاد می باشد که امکان تقسیط آن برای دانشجویان وجود دارد. بخشی از شهریه در ابتدای ترم تحصیلی  مابقی به صورت اقساطی  اخذ خواهد شد

      1. دانشجویان در هر ترم از مزایای وام شهریه در چارچوب سهم تخصیصی از صندوق رفاه دانشجویان برخوردارخواهند شد.

   

       2. کلیه  دانشجویان در طول تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

      3. دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته در هر ترم  ازتخفیف شهریه برخوردار میگردند. (به ترتیب 15 درصد شهریه ، 10 درصد و 5 درصد)

       4. به تمامی افراد شاغل در نیروهای مسلح و فرزندان ایشان تا سقف 20 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

       5. به افراد شاغل در وزارت ورزش وجوانان و فرزندان آنان که در رشته های تربیت بدنی این دانشگاه مشغول به تحصیل      میشوند تا سقف 15 درصد تخفیف شهریه  تعلق می گیرد

      6. دانشجویان با نسبت فامیلی درجه یک(برادری،خواهری،همسری،فرزندی)مادامی که به طور همزمان در این دانشگاه    به تحصیل مشغول باشند، به هر کدام تا سقف25 درصد تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

      7. دانشجویانی که در دو مقطع متوالی در این دانشگاه تحصیل نمایند از 20 درصد تخفیف شهریه برخوردار می گردند.

      8. به مدال آوران مسابقات ورزشی مطابق دستورالعمل دانشگاه  تا 20 درصد تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

      9. دانشجویان هر روز از وعده غذایی گرم(ناهار) در سالن غذاخوری مجهزبهره مند می گردند

     10. با هماهنگی که با پایانه شهر ایوان کی صورت گرفته ،سرویس ایاب وذهاب از عمده میادین اصلی تهران و شهرهای مسیر برقرار می باشد.

     11. دانشجویان از کتابخانه دیجیتال،کارت سلامت،سایت های مجهز رایانه ای و سیستم اطلاعات آموزشی مبتنی بر وب، بهره مند می گردند.

     12. دانشجویان از اینترنت رایگان و دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر دنیا بهره مند می گردند.

 

  جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی باامکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.



www.eyc.ac.ir/intro.html

 

 

آدرس: سه راه افسریه - اتوبان امام رضا (ع)- بعد از پاکدشت- شهر ایوان کی

تلفن تماس ضروری (از 8 الی14    :  (31432-023  (با پشتیبانی 30 خط و بدون اشغالی) 

تلفن همراه برای تماس اضطراری  09368408283

آدرس کانال دانشگاه eyc_uni@         

                                                                                                              


مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

 


نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۹/۰v/۲v