منو های مرتبط



زمانبندی مصاحبه دکتری- روز چهارشنبه 1399/07/02


با سلام

طبق اطلاعیه قبلی، روز اول مصاحبه دکتری 1399 دانشگاه ایوان کی در رشته های مدیریت ورزشی و مهندسی صنایع فردا صبح (چهارشنبه 2 مهر99) به صورت مجازی آغاز می شود. تمامی افرادی که مدارکشان کامل بوده در لیست مصاحبه قرار گرفته اند. افرادی که مدارک را ارسال کرده اند و اسم شان در لیست های پیوست وجود ندارد، به صورت جداگانه در روز دیگری مصاحبه مجازی به عمل خواهد آمد. 


مدیر جلسه گروه مدیریت ورزشی: دکتر مهدی محمودی یکتا      تلفن: 02334521568

مدیر جلسه گروه اول مهندسی صنایع: مهندس سید محمد چشمی   تلفن:09354146090

مدیرجلسه گروه دوم صنایع: دکتر حسین اقبالی    تلفن ثابت فردا صبح اعلام می شود.


نکات مهم:

1. داوطلبان حتما فایل راهنما را به دقت بخوانند.       برای مشاهده فایل راهنما اینجا کلیک کنید.

2. لینک ورود به جلسه تا قبل از ساعت 8 صبح در گروه تلگرامی اعلام خواهد شد. 

3: افراد طبق لیست (به ترتیب) به صورت جداگانه وارد جلسه مصاحبه می شوند و مادامی که جلسه نفر قبلی به اتمام نرسیده باشد، امکان ورود نفر بعدی وجود ندارد. 

4: به محض اینکه نوبت هر نفر فرا برسد موضوع توسط مدیرجلسه به اطلاع ایشان خواهد رسید. شخص مدیر با همان تلفن موبایلی که توسط داوطلب در فرم شماره 1 اعلام شده است تماس خواهد گرفت. 

5: چون جلسه مصاحبه مجازی به صورت پابلیک تعریف شده است، هر فردی که لینک جلسه را دراختیار داشته باشد می تواند به عنوان guest وارد جلسه شود منتها دسترسی توسط مدیر تایید می شود. لذا اگر چنانچه مشاهده کردید با وارد شدن به لینک ، یوزر نیم و پسورد می خواهد یعنی هنوز مدیر به شما اجازه ورود نداده است . به عبارتی block شده اید. 

6: افراد حتما بایستی با نام و نام خانوادگی کامل لاگین کنند. مثلا"Reza Karimi" صحیح است. R.K غلط است و مجوز ورود نخواهید گرفت.

7: موقع ورود ابتدا میکروفون را فعال کنید. سپس وب کم را فعال کرده و تصویر خود را share کنید.داوطلب حتما بایستی به صورت تصویری مصاحبه شود.

8:متاسفانه تعدادی از داوطلبان فرم شماره 1 را تکه تکه اسکن کرده و ارسال کرده اند. حتما امشب به صورت یک فایل پی دی اف تبدیل کنند و فردا در ابتدای جلسه چنانچه نیاز بود آپلود کنند.

9: فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد را چنانچه تاکنون به ایمیل معرفی شده ارسال نکرده اید، در اسرع وقت ارسال نمائید.

10: لیست اسامی به پیوست ارسال می گردد.



مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی

پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۹/۰v/۰۱