اطلاعیه مهم ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد - تکمیل ظرفیت 1400


شرایط و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه ایوان کی

  
دانشگاه ایوان کی به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی شرق تهران و جزو دانشگاه های برتر غیرانتفاعی کشور به انتخاب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، در مقطع کارشناسی ارشد و در 30 رشته تحصیلی  دانشجو می پذیرد.  پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400 این دانشگاه، می توانند ابتدا "ثبت نام اینترنتی" را انجام دهند و سپس با مراجعه حضوری از روز پنجشنبه 1400/11/14 لغایت دوشنبه 1400/11/18 (به استثنای جمعه که تعطیل است) از ساعت 8 صبح لغایت 15 نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند



با در نظر گرفتن شرایط پاندمی ویروس کرونا، جهت ثبت نام؛ مکانی در تهران برای رفاه حال شما در نظر گرفته شده‌ است.


آدرس: تهران،خیابان پیروزی- ایستگاه صد دستگاه- بین خیابان محصل و عادلی- روبه روی مرکز تجاری کوه نور- جنب بانک پارسیان- پلاک 511_ زنگ 6  طبقه سوم -ساعت کار 8  تا 15- تلفن :36600336


همچنین پذیرفته شدگان از منطقه پاکدشت و شهرهای مجاور می توانند برای ثبت نام حضوری به دفتر پاکدشت و یا ساختمان آموزش دانشگاه ایوان کی مراجعه نمایند.


1. دفتر پاکدشت به آدرس: پاکدشت-خیابان شهید مطهری-میدان ساعت-روبروی بانک سپه-ساختمان مهران-پلاک 233 طبقه 2 -ساعت کار 8 تا 15    تلفن:36015950


2. دانشگاه ایوان کی به آدرس: ایوان کی- بلوار آیت الله طالقانی - خیابان دانشگاه- مجتمع مرکزی دانشگاه ایوان کی- اداره آموزش


 نکته مهم: به منظور عدم ازدحام و جلوگیری از معطلی مراجعه کنندگان؛ فرم های ضروری که می بایست در روز ثبت نام توسط متقاضی تکمیل شده و در پرونده دانشجو قراگیرد در پیوست همین اطلاعیه آمده است. مقتضی است متقاضیان محترم این فرم ها را طی امروز و فردا پرینت بگیرند و با خودکار تکمیل کنند و در روز ثیت نام که مراجعه می کنند؛ این فرم ها را نیز تحویل دهند. تکمیل همین فرم ها حداقل 1 ساعت زمان می برد.

    

     مراحل ثبت نام و مدارک لازم  :


مرحله اول:  ثبت نام اینترنتی     


                                                برای تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اینجا کلیک نمائید.


مرمرحله دوم:  مراجعه حضوری با در دست داشتن مدارک ذیل

     

1. اصل و یك برگ تصویر مدرک کارشناسی  (مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری که معدل لیسانس درآن قید شده باشد) در صورت حاضرنبودن اصل مدرک فعلا گواهی موقت هم قابل قبول می باشد.


2. اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

3.  شش قطعه عکس تمامرخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: 12 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری منحصرا برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در دانشگاه، برای آنان معافیت تحصیلی صادر میگردد.

4.  ریز نمرات تأییدشده مقطع کارشناسی دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تا حداکثر 30/11/1400  فارغ التحصیل می شوند فرم گواهی معدل را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و پس از تکمیل با تأیید دانشگاه خود به همراه داشته باشند.

 

           شرایط و امتیازات دانشگاه ایوان کی


1.       دانشگاه ایوان کی در نزدیکترین فاصله با شهر تهران( 55 کیلومتری سه راه افسریه) قرار دارد و درارزیابی اخیر صورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یك قرار گرفته و جزو دانشگاه های برتر غیرانتفاعی کشور محسوب میشود..


2.       دانشگاه ایوان کی با بیش از 17سال سابقه آموزشی در حال حاضر دارای 99 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی(Ph.D)، حدود 4500 دانشجو و بیش از چهارده  هزار فارغ التحصیل می باشد .


3.        این دانشگاه با توجه به نیازکشور از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد و هم اکنون با 3 رشته در مقطع دکتری و 30 رشته کارشناسی ارشد به مسیر تعالی خود ادامه می دهد.  با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و به نام، کلیه کلاسها فقط در یك روز (پنجشنبه ها) برگزار می شود. 



 هم اکنون با توجه به شرایط کرونایی امیکرون تمامی کلاس ها به صورت مجازی و با استفاده از سیستم جامع آموزش الکترونیکی دانشگاه برگزار می  شود..

.

4.       سرویس رفت و آمد همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاکدشت، شهر ری و کرج)  مهیا می باشد. (در ایام حضوری)



      مهم: شهریه دانشگاه کمتر از 70 درصد شهریه دانشگاه آزاد می باشد که امکان تقسیط آن برای دانشجویان وجود دارد. بخشی از شهریه در ابتدای ترم تحصیلی و مابقی به صورت اقساطی  اخذ خواهد شد.

 

              5. دانشجویان در هر ترم از مزایای وام شهریه در چارچوب سهم تخصیصی از صندوق رفاه دانشجویان     برخوردارخواهند شد.


         6. کلیه  دانشجویان در طول تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.


         7. اعضای خانواده درجه 1 نیروهای مسلح؛ کارکنان آموزش وپرورش؛ کارکنان سازمان تربیت بدنی که قبولی در   رشته های تربیت بدنی دانشگاه ایوانکی را کسب نمایند؛ مشمول 10 درصد تخفیف شهریه خواهند بود.


        8. دانشجویان با نسبت فامیلی درجه یک(برادری،خواهری،همسری،فرزندی) مادامی که به طور همزمان در این  دانشگاه به تحصیل مشغول باشند، به هر کدام تا سقف 25 درصد تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.


        9. دانشجویانی که در دو مقطع متوالی در این دانشگاه تحصیل نمایند از 10 درصد تخفیف شهریه برخوردار می  گردند.


       10. با بازگشایی دانشگاه ها به صورت حضوری  دانشجویان هر روز از وعده غذایی گرم(ناهار) در سالن غذاخوری  مجهز بهره مند می گردند. 


      11. با هماهنگی که با پایانه شهر ایوان کی صورت گرفته ،سرویس ایاب و ذهاب از عمده میادین اصلی تهران و شهرهای مسیر برقرار می باشد.


      12.دانشجویان از کتابخانه دیجیتال،کارت سلامت،سایت های مجهز رایانه ای و سیستم اطلاعات آموزشی مبتنی بر وب، بهره مند می گردند.


     13.دانشجویان از اینترنت رایگان و دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر دنیا بهره مند می گردند.


       جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با امکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.


www.eyc.ac.ir/intro.html

 

 

آدرس: سه راه افسریه - اتوبان امام رضا (ع)- بعد از پاکدشت- شهر ایوان کی

تلفن تماس ضروری (از 8 الی14    :  (31432-023  (با پشتیبانی 30 خط و بدون اشغالی) 

تلفن همراه برای تماس اضطراری  09368408283

آدرس کانال دانشگاه eyc_uni@         

                                                                                                              


مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی

 



پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳