منو های مرتبط



اطلاعیه مهم در مورد استفاده ازسرویس های رفت و برگشت دانشگاه ایوان کی


ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بدینوسیله به اطلاع دانشجویان عزیز میرساندجهت استفاده از سرویس های رفت برگشت دانشگاه ایوان کی بایستی دقیقا نکات ذیل توسط دانشجویان رعایت گردد بدیهی است مسئولیت عدم رعایت این موارد به عهده شخص دانشجو می باشد. 

1-دانشجویان بایستی یک روز قبل از استفاده از سرویس ها جهت مشخص شدن آمار دانشجویان و تامین  اتوبوس مورد نیاز نسبت به واریز هزینه رفت و برگشت از طریق دستگاه خود پرداز بر اساس جدول شماره یک اقدام نمایند بدیهی است واریزی از طریق گوشی همراه و امثالهم  فاقد اعتبار مباشد.
 
2-رسید واریزی کرایه فقط یک روز بعد از تاریخ واریزی معتبر می باشد و در تاریخ های دیگر قابل استفاده نمی باشد بدیهی است در صورت  استفاده ننمودن دانشجویان از سرویس با توجه به اینکه اتوبوس تامین شده و کرایه نیز به راننده پرداخت می گردد. وجه واریزی به هیچ عنوان برگشت داده نمی شود. 

3-رسید واریزی بایستی جلوی درب اتوبوس جهت سوار شدن به مسئول سرویس اقای سعیدی یا نماینده ایشان ارائه گردد بدیهی است عدم ارائه رسید به منزله عدم واریزی تلقی می گردد. 

4-به دانشجویان که فاقد رسید واریزی کرایه تاریخ روز قبل می باشند خدماتی داده نمی شود و در صورت وجود اتوبوس کرایه رفت و برگشت مسیرپاکدشت40 هزار تومان و کرایه رفت و برگشت مسیر ترمینال جنوب و خاوران 60 هزار تومان خواهد بود. 

5-دانشجویانی موظفند جهت اطلاع از وضعیت سرویس ها به آی دی تلگرام
 t.m.e/imansafare 
مراجعه نمایندضمنا مسئول پاسخگویی به سوالات دانشجویان آقای مصطفی سعیدی به شماره تماس های 09123320887 و09123314234 می باشد. 
شماره کارت 6037991792304218 
بانک ملی بنام مصطفی سعیدی


جداول مهم پیوست را حتما ملاحظه کنید

پیوست ها
نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۴۰۱/۰v/۱۴