آزمون جامع ترم 991 در تاریخ 99/10/3 برگزار می شود.


با سلام


بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شرایط پاندمی کرونا و تصمیم شورای تحصیلات تکمیلی مقرر گردید ،"آزمون جامع" نیمسال جاری (991) در تاریخ 1399/10/03 در دو نوبت صبح و عصر و به صورت مجازی برگزار گردد. آزمون جامع از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه ایوان کی و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. در این خصوص به موارد مهم زیر توجه فرمائید:


1:آزمون کتبی راس ساعت 9:30 برگزار خواهد شد. لینک آزمون ساعت 9 صبح همان روز در اختیار دانشجویان قرارخواهد گرفت.

2: تمامی دانشجویان بایستی به صورت فردی و با دراختیار داشتن سیستم مجهز به دوربین (web cam) در یک اتاق (در منزل) قرار بگیرند و دوربین به گونه ای تنظیم شود که از روبرو فیلم برداری صورت پذیرد.

3: آزمون جامع از 3 درس طراحی شده (بر اساس منابع ای که قبلا اعلام شده است) و به صورت مجزا به عمل خواهد آمد.

4: پس از اتمام آزمون از تمامی پاسخنامه ها عکس با کیفیت گرفته شود (توسط خود دانشجو) و صرفا برای آدرس الکترونیکی که متعاقبا اعلام خواهد شد ارسال گردد.

5: آزمون شفاهی در عصر همان روز و ساعت 15 از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه برگزار خواهد شد. شرکت دانشجویان در آزمون شفاهی الزامی است. 30 درصد نمره مربوط به آزمون شفاهی می باشد.

6: تمامی دانشجویان ملزم به تکمیل فرم "آمادگی آزمون جامع" می باشند (استثناعا گواهی قبولی در آزمون زبان برای این دوره الزامی نیست). کارشناس تحصیلات تکمیلی(خانم یزدانیا) هفته آتی پیگیر ارسال و تکمیل فرم توسط دانشجویان خواهند بود.


با آرزوی موفقیت

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی


نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸