منو های مرتبط



اطلاعیه شرایط و زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان کاردانی پیوسته 1400


با سلام

 آن دسته از داوطلبان گرامی که در مرحله نهایی آزمون کاردانی پیوسته 1400 در دانشگاه ایوان کی پذیرفته شده اند، می توانند ابتدا از طریق لینک زیر و به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند و یا با مراجعه حضوری در  روزهای شنبه  1400/07/03 و یک شنبه 1400/07/04 نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. حضور شخص پذیرفته شده به همراه مدارک زیر در روز ثبت نام الزامی است. زمان ثبت نام ازساعت 9 لغایت 18  می باشد. 


                                            برای ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمائید.


با در نظر گرفتن شرایط پاندمی ویروس کرونا، جهت ثبت نام؛ سه دفتر برای رفاه حال شما در نظر گرفته شده‌ است. لطفاً جهت ثبت نام  به یکی از سه آدرس زیر مراجعه فرمایید. 

1) دفتر تهران به آدرس: خیابان پیروزی- ایستگاه صد دستگاه- بین خیابان محصل و عادلی- روبه روی مرکز تجاری کوه نور- جنب بانک پارسیان- پلاک 511_ زنگ 6  طبقه سوم -ساعت کار 9  تا 18- تلفن :36600336


2) دفتر پاکدشت به آدرس: پاکدشت-خیابان شهید مطهری-میدان ساعت-روبروی بانک سپه-ساختمان مهران-پلاک 233 طبقه 2 -ساعت کار 9 تا 18    تلفن:36015950


3)ایوان کی- بلوار آیت الله طالقانی - خیابان دانشگاه- مجتمع مرکزی دانشگاه ایوان کی- اداره آموزش



مدارک لازم برای ثبت نام

1. اصل شناسنامه و یك برگ تصویر از تمام صفحات آن
2. اصل كارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن
3. شش قطعه عكس تمام رخ 4در3 تهیه شده درسال جاری
4. اصل یا گواهی مدرك كاردانی (فوق دیپلم)


                                   
                                 


مهم: از تمامی مدارک ثبت نامی قبل از تحویل به مسئول ثبت نام  چند سری کپی تهیه کنید. پس از تحویل مدارک تحت هیچ شرایطی جهت کپی گرفتن ، مدرکی از پرونده دانشجو قابل استخراج نخواهد بود.        


شرایط و تخفیفات ویژه:

  

1-دانشجویان در هر ترم از مزایای وام شهریه در چارچوب سهم تخصیصی از صندوق رفاه دانشجویان برخوردارخواهند شد.


2-کلیه  دانشجویان در طول تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.


 3-  اعضای خانواده درجه 1 نیروهای مسلح؛ کارکنان آموزش وپرورش؛ کارکنان سازمان تربیت بدنی که قبولی در رشته های تربیت بدنی دانشگاه ایوانکی را کسب نمایند؛ مشمول 10 درصد تخفیف شهریه ثابت


4- دانشجویان با نسبت فامیلی درجه یک(برادری،خواهری،همسری،فرزندی) مادامی که به طور همزمان در این دانشگاه به تحصیل مشغول باشند، به هر کدام تا سقف 25 درصد تخفیف شهریه ثابت تعلق خواهد گرفت.


5- دانشجویانی که در دو مقطع متوالی در این دانشگاه تحصیل نمایند از 10 درصد تخفیف شهریه ثابت برخوردار می گردند.


6- با بازگشایی دانشگاه ها به صورت حضوری  دانشجویان هر روز از وعده غذایی گرم(ناهار) در سالن غذاخوری مجهز بهره مند می گردند. 


7- با هماهنگی که با پایانه شهر ایوان کی صورت گرفته ،سرویس ایاب و ذهاب از عمده میادین اصلی تهران و شهرهای مسیر برقرار می باشد.


8- دانشجویان از کتابخانه دیجیتال،کارت سلامت،سایت های مجهز رایانه ای و سیستم اطلاعات آموزشی مبتنی بر وب، بهره مند می گردند.


9- دانشجویان از اینترنت رایگان و دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر دنیا بهره مند می گردند.


  جهت کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با امکانات دانشگاه به آدرس زیر بروید.


www.eyc.ac.ir/intro.html



شرایط دانشگاه: 


1.  دانشگاه ایوان کی در نزدیكترین فاصله با شهر تهران (55 كیلومتری سه راه افسریه ) قرار دارد و در ارزیابی  اخیرصورت گرفته توسط وزارت علوم در سطح یک قرار گرفته و به عنوان یکی ازهفت دانشگاه برترغیر انتفاعی کشور محسوب می شود.

2.  دانشگاه ایوان کی با بیش از 16سال سابقه آموزشی در حال حاظر دارای 99رشته در مقاطع مختلف تحصیلی، حدود  4500 دانشجو و بیش از پانزده هزار فارغ التحصیل می باشد. این دانشگاه با توجه به نیاز کشور از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی آغاز کرد وهم اکنون با 3 رشته دکتری و 30 رشته کارشناسی ارشد به مسیر خود ادامه می دهد. 

3.  با برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اساتید برجسته و بنام، کلیه کلاس ها فقط در 
دو روز برگزار می شود. هم اکنون کلاس ها به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ایوان کی برگزار می گردد.

4.  سرویس ایاب و ذهاب همه روزه از اکثر نقاط تهران و شهرهای اطراف (پاكدشت، شهر ری و كرج) مهیا است.

5.  آدرس: سه راه افسریه - اتوبان امام رضا (ع)- بعد از پاکدشت- شهر ایوان کی- بلوار آیت الله طالقانی- خیابان دانشگاه- دانشگاه ایوان کی

6.  دانشجویان و خانواده های محترم برای رفت و آمد می توانند از سرویس های دانشگاه استفاده کنند.(ایستگاه ها در سایت اصلی دانشگاه مشخص شده است.

7. شهریه دانشگاه کمتر از 60 درصد شهریه دانشگاه آزاد می باشد. امکان تقسیط شهریه وجود دارد. بخشی از شهریه در ابتدای ترم تحصیلی اخذ می شود و مابقی به صورت اقساطی تا قبل از امتحانات اخذ خواهد شد.

8.  تلفن تماس ضروری (8 صبح الی 2 بعد از ظهر)  31432-023
   09368408283


   
                                                                                                 مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی  

نوشته شده توسط معاونت آموزش در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱