دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع "مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز"






  به اطلاع می رساند دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع "مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز" و با مجوز شماره 71893-99201 پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ 14 و 15 بهمن 1399 و با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی جهت استخراج الگوی مدیران جهادی و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این همایش با مشارکت بالغ بر 40 دانشگاه و نهاد معتبر ملّی و بین المللی و با حضور مهمانان ویژه داخلی و خارجی از جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بدینوسیله از کلیه اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی و علاقه مندان به مکتب شهید سلیمانی دعوت می شود تا جهت ثبت نام در این همایش، حداکثر تا تاریخ شنبه 11 بهمن 1399 به سایت اینترنتی http://mgt.ihu.ac.ir مراجعه و فرم ثبت نام همایش را تکمیل و ارسال نمایند. 
لازم به ذکر است ثبت نام و حضور در این همایش رایگان و مجازی بوده و برای کلیه شرکت کنندگانی که پیش از برگزاری همایش ثبت نام نموده اند، گواهی معتبر بین المللی صادر خواهد شد. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق فرم ثبت نام در رویداد "پیام کوتاه خطاب به سردار دلها" (متن حداکثر 50 کلمه ای) شرکت نموده و "آثار علمی، فرهنگی و هنری" خود را (جهت رونمایی در نمایشگاه مجازی روز همایش) برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

پنل های 9 گانه تخصصی این همایش عبارتند از: پنل علم و پژوهش، پنل معنویت و اخلاق، پنل اقتصاد مقاومتی، پنل عدالت و مبارزه با فساد، پنل استقلال و آزادی، پنل  عزت ملی و روابط خارجی، پنل سبک زندگی، پنل مدیریت جهادی، پنل نظم نوین انقلابی.


پیوست ها
نوشته شده توسط مدیر فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸