11 شهریور

شروع امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶

26 شهریور

پایان امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶

9 مهر

آغاز ثبت‌ نام نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷

10 دی

پایان ثبت ‌نام نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷

  • کاردانی
  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • کامپیوتر
  • مکانیک
  • صنایع
  • عمران
  • برق
  • مدیریت
  • حسابداری
  • معماری
  • علوم ورزشی
  • روانشناسی
  • حقوق
  • پیوسته
  • کامپیوتر - نرم افزار کامپیوتر
  • نا پیوسته
  • کاردانی علمی - کاربردی سخت افزار کامپیوتر
  • کاردانی علمی - کاربردی نرم افزار کامپیوتر
  • پیوسته
  • نقشه کشی عمومی-نقشه کشی و طراحی صنعتی
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • کاردان فنی صنایع
  • پیوسته
  • ساختمان - اجرای ساختمان های بتنی
  • ساختمان - کارهای عمومی ساختمان
  • نا پیوسته
  • کاردان فنی عمران - زیرسازی راه
  • کاردان فنی عمران - ساختمان های بتنی
  • کاردان فنی عمران - کارهای عمومی ساختمان
  • کاردانی علمی - کاربردی شهرسازی
  • پیوسته
  • الکتروتکنیک - برق صنعتی
  • الکترونیک - الکترونیک عمومی
  • الکترونیک - رادیو و تلویزیون
  • نا پیوسته
  • کاردان فنی برق - الکترونیک
  • کاردان فنی برق - قدرت
  • کاردانی علمی - کاربردی مخابرات - ارتباط داده ها
  • پیوسته
  • امور اداری
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • حسابداری بازرگانی - حسابداری
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نقشه کشی معماری - معماری
  • نا پیوسته
  • کاردانی معماری
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • کاردانی تربیت بدنی و علوم ورزشی - مربیگری
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • کامپیوتر
  • مکانیک
  • صنایع
  • عمران
  • برق
  • مدیریت
  • حسابداری
  • معماری
  • علوم ورزشی
  • روانشناسی
  • حقوق
  • پیوسته
  • مهندسی فنآوری اطلاعات
  • مهندسی کامپیوتر - نرم افزار
  • نا پیوسته
  • مهندسی تکنولوِژی سخت افزار کامپیوتر
  • مهندسی تکنولوِژی نرم افزارکامپیوتر
  • مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات _ ICT
  • پیوسته
  • مهندسی مکانیک
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی ایمنی صنعتی
  • نا پیوسته
  • ایمنی صنعتی و محیط کار
  • پیوسته
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مدیریت پروژه
  • نا پیوسته
  • مهندسی اجرایی عمران
  • مهندسی تکنولوِژی ساختمان
  • مهندسی تکنولوِژی عمران - عمران
  • پیوسته
  • علوم مهندسی-علوم محاسباتی
  • مهندسی برق
  • مهندسی پزشکی
  • نا پیوسته
  • مهندسی تکنولوِژی الکترونیک
  • مهندسی تکنولوژی برق - قدرت
  • مهندسی تکنولوژی کنترل
  • پیوسته
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت مالی
  • مدیریت بیمه
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت کسب و کارهای کوچک
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • حسابداری
  • نا پیوسته
  • علمی - کاربردی حسابداری
  • پیوسته
  • معماری داخلی
  • مهندسی معماری
  • نا پیوسته
  • علمی - کاربردی مرمت و احیای بناهای تاریخی
  • علمی - کاربردی معماری
  • مهندسی شهرسازی
  • پیوسته
  • تربیت بدنی - علوم انسانی ورزش
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • روانشناسی
  • علوم تربیتی
  • مشاوره
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • حقوق
  • علوم سیاسی
  • نا پیوسته
  • کامپیوتر
  • مکانیک
  • صنایع
  • عمران
  • برق
  • مدیریت
  • حسابداری
  • معماری
  • علوم ورزشی
  • روانشناسی
  • حقوق
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • مدیریت فناوری اطلاعات - سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
  • مهندسی فناوری اطلاعات-مدیریت سیستم های اطلاعاتی
  • مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی و رباتیکز
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • مهندسی مکانیک - مکاترونیک
  • مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی
  • مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • روش های بهینه سازی
  • مهندسی صنایع - تولید و خدمات
  • مهندسی صنایع - سیستم ها و تحلیل داده
  • مهندسی صنایع - مدیریت مهندسی
  • مهندسی صنایع گرایش آینده پژوهی
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • مهندسی عمران - مدیریت ساخت
  • مهندسی عمران - سازه
  • مهندسی عمران - مهندسی زلزله
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • مهندسی برق-الکترونیک و دیجیتال
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • حسابرسی
  • مدیریت آموزشی
  • مدیریت بازرگانی-تجارت الکترونیکی
  • مدیریت دولتی-توسعه منابع انسانی
  • مدیریت صنعتی-مدیریت پروژه
  • مدیریت مالی
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • حسابداری
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • مدیریت پروژه و ساخت
  • معماری مسکن
  • معماری داخلی
  • معماری و انرژی
  • مهندسی معماری
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • روانشناسی ورزشی
  • مدیریت ورزشی - مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی
  • مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش
  • مدیریت ورزشی-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • روانشناسی تربیتی
  • روانشناسی عمومی
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • حقوق خصوصی
  • کامپیوتر
  • مکانیک
  • صنایع
  • عمران
  • برق
  • مدیریت
  • حسابداری
  • معماری
  • علوم ورزشی
  • روانشناسی
  • حقوق
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • آینده پژوهی (Ph.D)
  • مهندسی صنایع-سیستم های کلان (Ph.D)
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • تربیت بدنی-مدیریت ورزشی (Ph.D)
  • پیوسته
  • نا پیوسته
  • پیوسته
  • نا پیوسته

محمود ظریفیان یگانه

  • مدرک تحصیلی: دکتری روانشناسی عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران
  • مرتبه علمی: استادیار
  • ایمیل: mahmoud.zarifian@eyc.ac.ir
  • تلفن: 02334521568

روزهای حضور در دانشگاه:

یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه


  • ردیف

    مقطع تحصیلی

    رشته تحصیلی

    گرایش

    محل تحصیل

    محل دانشگاه

    سال اخذ مدرک

    ملاحظات

    کشور

    شهر

    از

    تا

    1

    کارشناسی

    روانشناسی

    بالینی

    دانشگاه علامه طباطبایی

    ایران

    تهران

    1365

    1369

     

    2

    کارشناسی ارشد

    روانشناسی

    تربیتی

    دانشگاه شهید چمران

    ایران

    اهواز

    1369

    1373

     

    3

    دکتری

    روانشناسی

    عمومی

    دانشگاه علامه طباطبایی

    ایران

    تهران

    1382

    دفاع از پایان نامه انجام شده است

     

    عنوان پایان نامه کارشناسی: بررسی علائم و نشانه های بالینی اختلالات فشار روانی پس از سانحه (PTSD)دربین اسیران ایرانی(دفاع در سال 1369).

    عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد: ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنچش فشار روانی وارده بر دانش آموزان پسر.... به وسیله تحلیل عوامل و رابطه فشار روانی با عملکرد تحصیلی آنان(سال دفاع:1373).

    عنوان پایان نامه  دکتری:بررسی تأثیر تعاملی پیام های متقاعد کننده و عوامل فشار را محیطی، بر متقاعد شدن مخاطبان مواجه با فشار روانی.

  • ردیف

    محل کار

    سمت

    مدت(سال)

     

    شهر- کشور

    شروع

    پایان

    1

    دانشگاه امام حسین(ع)  مجتمع علوم انسانی

    (دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی)

    عضو گروه روانشناسی

     ( گروه مقابله با تهدید نرم وعملیات روانی)

    5 سال

    1384

    1389

    ادامه دارد

    تهران

    2

    دانشگاه امام حسین(ع) دانشکده علوم انسانی

    جانشین معاونت آموزش دانشکده

    8 سال

    1376

    1384

    تهران

    3

    ستاد کل نیروهای مسلح- معاونت فرهنگی

    مدیر طرح و برنامه

    حدود 3 سال

    1374

    1376

    تهران

    4

    ستاد کل نیروهای مسلح- معاونت فرهنگی

    کارشناس عالی طرح و برنامه

    4 سال

    1371

    1374

    تهران

    5

     

     

     

     

     

     

    6

    صنایع دفاع

    امور پرسنلی( نیروی انسانی)

    حدود 2 سال و نیم

    1368

    1371

    تهران

    7

    جبهه های جنگ(حدود 67 ماه)

    رزمنده

    دوران دفاع مقدس

    1359

    1367

    جنوب وغرب

     

  • اجرای طرح های پژوهشی و فناوری


    ردیف

    عنوان طرح

    محل انحام  فعاالیت

    تاریخ انجام

    زمان ارزیابی و نظارت طرح

    ملاحظات



    شروع

    پایان


    1

    مجری پروژه ابعاد روانشناختی(عملیات روانی) جنگ تحمیلی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس- فاز مطالعۀ محتوائی موزه ( با همکاری  دانشگاه امام حسین(ع) - دانشکده وپژوهشکده علوم اجتماعی وفرهنگی)

    ستاد كل نیرو های مسلح- سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

    1387

    ادامه دارد

    ادامه دارد

    90 درصد پروژه انجام شده است


    2

    مجری پروژه عملیات روانی دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

    دانشکده وپژوهشکده علوم اجتماعی وفرهنگی دانشگاه امام حسین(ع)

    1388

    ادامه دارد

    ادامه دارد

    ادامه دارد


    3

    مجری پروژه ساخت وهنجاریابی مقیاس روحیه رزمی یگان های رزمی نیروهای مسلح ج.ا.ا. (ادامه پروژه‌شناسایی شاخص‌های روحیه رزمی: بند 3).

    ستاد كل نیرو های مسلح- اداره مطالعات و سنجش افكار

    1387

    ادامه دارد

    ادامه دارد

    در حال انجام فاز 3 (فاز 1 و 2 انجام شده  است)


    4

    مجری پروژه  بررسی تنش های شغلی موثربرعملکرد مدیران نیروی انسانی ناجاوراههای کاهش آنها.

    مرکزتحقیقات کاربردی ناجا

    1387

    1388

    1388

    پایان یافته


    5

    مجری پژوهش ارائه روش استاندارد برای سنجش روحیه یگانهای رزم ج.ا. ا. شناسایی شاخص‌های روحیه رزمی.

    ستاد كل نیرو های مسلح- اداره مطالعات و سنجش افكار

    1385

    1386

    1386

    پایان یافته


    6

    مجری پروژه  بررسی مقایسه‌ای دكترین‌ها، اهداف و سیاست‌های كلان آموزشی طرح تحول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

    معاونت آموزش دانشگاه امام حسین(ع)

    1384

    1384

    1384

    پایان یافته


    7

    مجری ساخت جدول نمره دهی آزمون اضطراب كتل (آزمون 40 آیتمی یا 16 عاملی كتل).

    دانشگاه علامه (درس روانشناسی بالینی)

    1384

    1384

    1384

    پایان یافته


    8

    مجری پژوهش ملی : ساخت و هنجاریابی مقیاس استرس شغلی نیروی انتظامی ج.ا. ا .

    مركز تحقیقات و آموزش نیروی انسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    1383

    1383

    1383

    کسب مقام نخست پژوهش های برتر در حوزه امنیت در سال 83


    9

    مجری پژوهش بررسی تحولات پنجاه ساله آموزشی و تربیتی ایران(سالهای 80-1330).

    شبكه دو صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

    1383

    1383

    1383

    پایان یافته


    10

    مجری پژوهش ساخت و هنجاریابی مقیاس فشار آموزشگاهی (استرس تحصیلی) بر دانش‌آموزان دبیرستانی تهران .

    پروژه پایان نامه دوره كارشناسی ارشد

    1382

    1373

     

    1373

     

    پایان یافته


    11

    مجری پروژه بررسی خشونت خانگی در خانواده های نیروی انتظامی

    نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    1390

    پروپزوال تفصیلی به تصویب رسیده و در مرحله عقد قرداد است


  • تقدیر نامه ها

    1-     تمجیدمقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا از واژۀ پیشنهاد شده اینجانب، یعنی «رزمایش»  به جای «مانور» با این عبارات که: " رزمایش خوب است. رزمایش نمونۀ زیبایواژه سازی جدید بوده و رساست" .

    2-    تقدیرمستقیم ریاست ستاد کل نیروهای مسلح (همراه با تشویق در دستور ستاد).

    3-    دریافتتقدیر نامه از معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر راه اندازی و مدیریتکمیتۀ فرهنگی طرح قائم (برنامه های 25 ساله نیروهای مسلح).

    4-    جانبازنمونه دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) در سال1389.

    5-    کسببالاترین نمره ارزشیابی عملکرد در دانشگاه امام حسین(ع) در سال 1387.

    6-     کسب مقامنخست کشوری در پژوهش های برتر حوزه امنیت در سال 1383.

    7-    دریافتتقدیر نامه از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خاطر کسب مقام نخستپژوهش های برتر در حوزه امنیت در سال 1383.

    8-    دریافتتقدیر نامه به خاطر ساخت و هنجاریابی اولین مقیاس استرس پلیس از رئیس مرکز مطالعاتو تحقیقات آموزش و نیروی انسانیِ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1389.

    9-    مدیرنمونه آموزشی در سال 1382، (و دریافت چندین تقدیر نامه در سالهای قبل و بعد).

    10-   دریافتشمشیر نظامی و تقدیر نامه به خاطرتثبیت ارزشهای پاسداری و تحکیم مبانی تعلیم وتربیت افسران سپاه در سال 1380.

    11-   پایورنمونه دانشگاه امام حسین (ع) در سال1379.

    12-   تشویقبه عنوان حسن انجام وظیفه و انجام خدمات فوق العاده و پرسنل تلاشگر معاونت فرهنگیستاد کل نیروهای مسلح در سال 1377.

    13-   اخذتقدیرنامه از معاون فروهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر عملکرد موفق و چشمگیر درانجام وظایف و مأموریت های محوله  در سال1376.

حمیده زالی

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد ساری
  • ایمیل: hamide.zali@eyc.ac.ir
  • تلفن: 02334521568

روزهای حضور در دانشگاه:

یکشنبه تا پنجشنبه


  • کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد ساری
    سطح 3 مشاوره خانوارده با رویکرد اسلامی
  • تالیفات:                                                                                                                                                                                                                                                                 

    کتاب

    مادران مثبت اندیش- انتشارات مهربان نیکا -1393

     

    کتاب

    محبت خاموش- انتشارات مثبت- 1396

     

    مقاله علمی پژوهشی

    پدیدار شناسی مفهوم مسکن با تاکید بر آرای هایدگر و نوریرگ شولتز-مجله مدیریت شهری پاییز 96 صفحات 53-70

    مقاله علمی پژوهشی

    اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس و کارکرد اجتماعی سلامت روانی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و مشاوران-مجله مدیریت و مطالعات اجتماعی شماره 9،پاییز 96 ص 12-17

    مقاله ارائه شده شفاهی در همایش خارجی

    اثربخشی آموزش مهارتهای خوش بینی به مادران بر شادکامی و کیفیت زندگی آنان.

    هفتمین کنگره جهانی روانشناسی خانواده و علوم رفتاری 2017-سنت پترزبورگ روسیه

    مقاله

    عوامل موثر بر گرایش به نماز دانش آموزان دوره راهنمایی شهرستان گرمسار

    برگزیده اول در چهاردهمین جشنواره بانوی کرامت 29/2/95

    مقاله

    نقش خانواده در تربیت دینی فرزندان

    برگزیده اول در نخستین همایش علمی توانمند سازی خانواده و سلامت پایدار 27/9/92

    مقاله

    برگزیده سوم مقاله در هشتمین جشنواره برترین های حوزوی خواهران سراسر کشور

     

    مقاله ارائه شده به شکل پوستر در همایش داخلی

    بررسی ظرفیت ماهواره در تغییر فرهنگ ملی و دینی

    اولین همایش ملی آسیب شناسی دین باوری جوانان دانشگاه پیام نور شیراز اردیبهشت 94

    مقاله علمی پژوهشی

    تجربه هیجانی نوجوانان ایرانی در دوران پاندومی کووید 19 :مطالعه پدیدار شناختی سال 1400 در حال چاپ

     

    کارشناس برنامه زنده زیر یک سقف از شبکه استانی سمنان با موضوع روابط همسران سال 97

     

     

    استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه ایوان کی از سال 96-1400

     

    سخنران نشست تخصصی نقش آفرینی الگوی سوم زن مسلمان در تحکیم و تعالی خانواده موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) سمنان -19/9 /1401

اخبار تصویری گروه


وبینارهای طرح خداقوت دانشجوی هم استانی

وبینار طرح خداقوت داشجوی هم استانی توسط شورای مراکز مشاوره استان سمنان برگزار می گردد. ...

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشنا

دانشگاه ایوان کی )گروه روانشناسی)مطابق با آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان ...

اساتید گروه


پایان نامه ها


رابطه بین حمایت اجتماعی وسلامت روانی با کنترل عواطف مادران دارای کودک استثنایی شهر تهران

دانشجو:زهره احمدی مفرد      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

مقایسه نیمرخ شناختی و روانشناختی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با کودکان عادی

دانشجو:مهسا اردستانی رستمی      استاد راهنما: سپیده دهقانی

رابطه بین سبک های فرزند پروری والدین با خلاقیت و پرورش استعداد های کودکان ۳ تا ۶ سال منطقه ۳ شهر تهران

دانشجو:انیتا كشاورزكرمانی      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

رابطه ی سبک های فرزند پروری والدین با شادکامی و رشد اجتماعی دانش اموزان

دانشجو:رقیه ابویی مهریزی      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

رابطه میزان استفاده از فضای مجازی با بروز افسردگی و اضطراب دانش‌آموزان دختر متوسطه اول منطقه 14 شهر تهران

دانشجو:طلعت سادات اجاق كزازی      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

رابطه بین بین تک والد بودن و هوش هیجانی با میزان اقدام به خودکشی نوجوانان در مرکز بهزیستی شهرری

دانشجو:افسانه الفتی      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

رابطه عزت نفس و خودبازداری نوجوانان پسر دوره اول متوسطه شهر تهران با شرکت در جلسات قرآن به میانجیگری سبک های فرزندپروری

دانشجو:رضا تاجیك خاوه      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

ارتباط بین کمالگرایی مادران با اضطراب تحصیلی واعتماد به نفس دانش آموزان دخترمقطع ابتدایی پایه ششم شهر تهران

دانشجو:سیما صادقیان      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

پیش بینی ذهنی سازی عاطفه محور بر اساس انعطاف پذیری شناختی ,تمایزیافتگی خود و خودمهارگری در نوجوانان

دانشجو:فائزه بندری      استاد راهنما: صادق خدامرادی

رابطه ذهن آگاهی و کیفیت زندگی با سبک های دلبستگی در دانشجویان

دانشجو:مهزیار شعبانی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر خودکارامدی و عدم تحمل بلاتکلیفی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر دانش آموز متوسطه دوم پاکدشت

دانشجو:زهرا فردوسی زاده نائینی      استاد راهنما: ابوطالب وفادار

نقش تجارب ناخوشایند کودکی ،عاطفه منفی و خود کارآمدی در شادکامی دانشجوبان

دانشجو:سمانه شیخ بگلو      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

پیش بینی همدلی و تفکر نقاد نوجوانان بر اساس سبکهای فرزند پروری والدین: نقش واسطهای مهارتهای اجتماعی

دانشجو:لیلا موسوی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه والدین باخودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختردوره ی دوم متوسطه شهرستان دلفان

دانشجو:زهرا ذوالفقاری      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

بررسی تاثیر مشاوره سوگ به صورت گروه درمانی بر بستر اینترنت(با استفاده از ویدئو کنفرانس)، بر کاهش آثار سوگ خانواده های دارای قربانی ویروس کرونا در شهر تهران

دانشجو:مرتضی فتحی      استاد راهنما: نغمه وحیدی قزوینی

میزان اثربخشی دوره های تربیت مربی بر اضطراب و علاقه مندی مربیان در کار با کودکان مهدکودک های تهران

دانشجو:رزا راشدی      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۳۹۹/۰v/۰۶

رابطه سرمایه روان شناختی و جهت گیری مذهبی با انواع پوشش زنان (مطالعه موردی؛ زنان مراجعه کننده به یکی از بیمارستان‌های تهران)

دانشجو:فرزانه سادات جلالی نوری      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۳۹۹/۰v/۰۸

مقایسه تأثیر روایت درمانی و درمان مبتنی برپذیرش و تعهد (ACT) بر نگرانی از تصویر بدنی، خودکارآمدی و امید بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (MS) مراجعه کننده به انجمن ام اس در شهر تهران

دانشجو:سیدحسن ساجدی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۳۹۹/۰v/۰۸

رابطه سبک های فرزند پروری با روابط اجزای نقاشی خانواده و خشونت در کودکان پیش دبستانی

دانشجو:سمیرا شهراینی      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت اجتماعی با شادکامی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران

دانشجو:فاطمه صدرالدین مهر      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بررسی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان مدارس منتخب شهر تهران

دانشجو:لیلا عشقی      استاد راهنما: نغمه وحیدی قزوینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بررسی رابطه هوش هیجانی با شادکامی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد شهر کرج

دانشجو:غزاله رضایی صومعه علیا      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۰v/۱۵

اثر بخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و شفقت به خود دربستگان افراد مبتلا به بیماری COVID-19

دانشجو:شمسی رشیدیان      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

اثربخشی آموزش حل مساله و تصمیم گیری در تعامل والد_نوجوان، کاهش خلق منفی و افزایش همدلی نوجوانان 15 تا 17 سال

دانشجو:امید تقدسی      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

اثربخشی آموزش غنی سازی رابطه جنسی بررضایت زناشویی، شادکامی و پویایی رابطه جنسی زوجین

دانشجو:سمیه میرزاده      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

اثر بخشی درمان هیجان مدار در کاهش وزن ، تنظیم هیجان و مدیریت اضطراب برروی زنان مبتلا به چاقی 30تا45 سال.

دانشجو:میترا فرهمندتنها      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

تاثیر درمان مبتنـی بر پذیرش و تعهد بر باورهای غیر منطقـی، انعطاف پـذیری شناختی و بهزیستی روانشناختی افراد مبتلا به اختـلال وسـواس جبـری .

دانشجو:مهدیه قاسمی حسن ابادی      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

تعیین اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کاهش نشخوار فکری، پرخاشگری و افزایش روابط بین فردی زنان مبتلا به ملال پیش از قاعدگی.

دانشجو:سمانه اسکندری      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

بررسی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه ومهارتهای حل مسئله با رضایت زناشویی معلمان زن دوره اول متوسطه ناحیه 3 آموزش وپرورش شهر کرج

دانشجو:نرگس همت ازاد      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

مقایسه تاب آوری, رضایت از زندگی و فرسودگی شغلی پرستاران بخش های ویژه و عادی در زمان كرونا (كووید-19)

دانشجو:راحله بوربور      استاد راهنما: محمود ظریفیان یگانه

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

تعیین نقش عملکرد خانواده در افزایش تعامل والد- نوجوان و مهارت‌های بین فردی نوجوانان

دانشجو:الهه فقیه ملک مرزبان      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

بررسی رابطه طرحواره رها شدگی و کمال گرایی با میانجی گری روان رنجور خویی در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران

دانشجو:شیما ملاعباسی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

رابطه ویژگی‌ شخصیتی و سرمایه‌ روانشناختی در پیش‌بینی استرس شغلی کارکنان برنامه‌نویس هلدینگ هزاردستان.

دانشجو:شیرین کرمی جراحی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

موضوع: پیش بینی بی تفاوتی و ناامیدی در افراد مبتلا به نشانه های اختلال افسردگی اساسی بر اساس نشخوار فكری ، كیفیت خواب و بی نظمی هیجانی

دانشجو:طناز افشانی طرقی      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

اثربخشی طرحواره درمانی در کاهش ترس از طرد شدگی ،خود تخریبی ،تکانشگری و افزایش شفقت به خود افراد مبتلا به صفات شخصیت مرزی

دانشجو:ایدا حسین زاده قره لر      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

پیشبینی کیفیت زندگی زنان خانه دار سرپرست خانواده براساس ابعاد چشماندازهای زمان، مهارتهای بین فردی و احساس ارزشمندی

دانشجو:شیرین جادله      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

نقش سرمایه روان‌شناختی در پیش‌بینی غرقگی و موفقیت در عملکرد کارمندان شهر تهران

دانشجو:سهراب سیف زاده      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر کاهش اختلالات روان تنی و بهداشت خواب افراد مبتلا به اضطراب مرگ در دوران کرونا

دانشجو:فاطمه مقدم کوهی      استاد راهنما: هادی هاشمی رزینی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس اضطراب کرونا و اضطراب سلامت در بین بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ در بیمارستان شهید مدرس تهران در سال ۱۴۰۰

دانشجو:مهسا عادلی فرد      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

مقایسه سلامت روانی و جسمی (اضافه وزن ، مشکلات بینایی) در نوجوانان مبتلا و غیر مبتلا به اعتیاد به اینترنت

دانشجو:سارا شاه محمدی زمانی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

پیش بینی نقش سرمایه روانشناختی در سلامت عمومی بیماران تیروئیدی و دیابتی

دانشجو:فهیمه ازبک زایی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسئله افراد با تمایل آنها به استفاده از اپلیکیشن های موبایل در حوزه روانشناسی به عنوان تکنولوژی سلامت همراه(جامعه مطالعاتی: مادران خانه دار شهر تهران)

دانشجو:محدثه قاسمی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

نقش شیوه های حا مسئله و‌ابعاد شخصیت در پیش بینی سبک های تصمیم گیری افراد متاهل شهر تهران

دانشجو:اذین اقاحسین شیرازی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

رابطه بین انعطاف پذیری و عمل به باور های دینی با تاب آوری در مادران و کودکان استثنایی

دانشجو:زینب قربانی      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

رابطه ی اضطراب با سیستم مغزی رفتاری و تنظیم هیجان در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

دانشجو:فاطمه نظربیگی      استاد راهنما: اسفندیار آزاد

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

بررسی ارتباط بین ذهن آگاهی و خودشناسی انسجامی با رضایت از زندگی معلمان

دانشجو:عطیه قربان حسینی      استاد راهنما: ابوالقاسم رئیسی

ادامه مطلب تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱