میزبانی معاون پژوهش وفناوری از دکتر علی اکبر رسولی مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان پافکو


درجلسه ای که مورخ  21 دی ماه سال 1400 در محل دانشگاه ایوان کی با حضور معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه ایون کی جناب آقای مهدی عالی و جناب آقای علی اکبر رسولی مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان پافکو ترتیب داده شد به بررسی و بهبود کیفیت برگزاری دوره های آموزشی مجازی پرداخته شد.

در این جلسه جناب آقای بلوچی، جناب آقای باسوتی، سرکار خانم سلیمی و جناب آقای اقبالی نیز حضور داشتند که دیدگاه ها و نظرات خود را بیان داشتند.


مختصری درباره شرکت پافکو

شرکت پژوهش‌ افزار فردا (پافکو)، فعالیت خود را بطور غیررسمی در سال 1377 با ایده حذف حضور فیزیکی برای دسترسی به اطلاعات در هرزمان و هر مکان، توسط تیمی 3 نفره از دانش‌آموختگان دانشگاه علم وصنعت در رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی نرم‌افزار آغاز کرد. این شرکت با ارائه اولین سامانه ثبت‌ نام دانشگاهی تحت وب ایران، در دوازدهم آبانماه سال 1382 بطور رسمی به ثبت رسید. پافکو با ارائه راهکارهای یکپارچه در زمینه نرم‌افزارهای آموزش الکترونیکی، توانست به عنوان اولین شرکت دانش‌ بنیان ارائه نرم‌افزار‌های یکپارچه آموزش الکترونیکی درایران، فعالیت خود را در صنعت فناوری اطلاعات قدرتمندتر از گذشته ادامه دهد

لینک ورود به سایت شرکت پافکو




پیوست ها
نوشته شده توسط مدیر فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳