سوأل1: چرا نمی توانم وارد، سامانه شوم؟

اطمینان حاصل كنید كه در سامانه آموزش الكترونیكی دانشگاه ایوان کی هستید و نام كاربری و رمز عبور خود را درست وارد کرده اید (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمزعبور: 1234567890). در صورتی كه باز هم نمی توانید وارد شوید، به ادمین کانال تلگرامی گروه آموزشی خود پیام ارسال نمائید.
سوأل 2: از منزل ام می توانم به سامانه “LMS” متصل شوم ولی در ادامه صفحه آن باز نمی شود، چرا؟

معمولا اینترنت سازمان ها و ادارات دارای محدودیت های خاص خود می باشند که اجازه باز کردن بعضی از سایت ها را نمی دهد لازم است. در ضمن چنانچه از یک رایانه واحد در دو محل استفاده نمی نمایید مطمئن گردید نرم افرارهای زیر در در هر دو رایانه به روز باشد:

?- Adobe Connect
?- Adobe Flash Player
?- FireFox و یا Google Chrome
برای دریافت آخرین نسخه های نرم افزارهای فوق اینجا کلیک کنید.

سوأل 2: درس های من در سامانه وجود ندارد؟

اطمینان حاصل كنید 1) با نام كاربری و رمز عبور درست وارد شده اید  و 2)‌ بر روی درس های من كلیك كرده اید، اگر دروسی كه این نیمسال داشته اید را در فهرست درس های خود ندارید، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را به education.eyc@yahoo.com  ارسال كنید.


سوأل 3: آیا شركت در كلاس های مجازی اجباری است؟

در كلاس های حضوری هم، استاد درس درباره حضور و غیاب دانشجویان تصمیم گیری می كند. اینجا هم هیچ تفاوتی نخواهد داشت. غیبت بیش از 3 هفته با اعلام استاد به آموزش، منجر به حذف درس خواهد شد.

سوأل 4: نمی توانم وارد كلاس مجازی شوم؟

از نصب بودن برنامه كاربردی ورود به  كلاس مجازی اطمینان حاصل كنید: سپس روی لینک زیر کلیک نمائید.
http://eyc.ac.ir/ParentPage.aspx?pid=36839&mid=36839
از طریق گوشی تلفن همراه نیز می توانید وارد نرم افزار شوید.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی