نشست تخصصی با موضوع اکسپو ایران 2020 به مناسبت بزرگداشت روز مهندس


نشست تخصصی پاویون ایران در Expo2020 دبی به مناسبت روز مهندس در تاریخ 02/12/1397 ساعت 10 الی 13 در اتاق سمینار با حضور اساتید ارجمند گروه معماری و شهرسازی و دانشجویان مقاطع مختلف معماری آغاز شد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر حسین عالی مدیر گروه معماری و شهرسازی ضمن خوش آمدگویی و تبریک بزرگداشت روز مهندس به دانشجویان و اساتید این روز را گرامی داشته و در ادامه کمی در جهت آشنایی با موضوع نشست توضیحاتی را مطرح نمودند.
جناب آقای مهندس کرمی که قبلا از دانشجویان فعال دانشگاه ایوان کی بودند، طبق اسلایدی که آماده کرده بودند توضیحاتشان را درباره نشست و نحوه Expo2020 بیان نمودند.
موضوعاتی که ایشان عنوان کردند به شرح زیر می باشد:
اجرای Expo در سال های قبل
آب و هوا و جغرافیای دبی برای برگزاری
 و طرحی برای برگزاری نمایشگاه Expo2020 داشتند که آن را ارائه دادند

بعد از سخنرانی مهندس کرمی، طرح و ایده ایشان برای نمایشگاه Expo2020 مورد نقد و بررسی اساتید گروه از جمله جناب آقای دکتر حسین عالی و جناب آقای دکتر جلال نخعی قرار گرفت.
در پایان اساتید حاضر در نشست،  جناب آقای حسین عالی و جناب آقای دکتر جلال نخعی به عنوان اساتید پنل پاسخگوی سوالات دانشجویان درباره نمایشگاه Expo2020 بودند.
پس از پایان پرسش و پاسخ دانشجویان و حضار را پذیرایی شدند.
در پایان انجمن علمی دانشجویی معماری و شهرسازی از جناب آقای دکتر حسین عالی و دکتر جلال نخعی و همچنین سخنران جلسه آقای محمدعلی کرمی با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی نمودند.


پیوست ها
نوشته شده توسط کارشناس گروه معماری در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱