1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
1
آشنایی با ساختار و مقررات استخدامی نیروی انتظامی
مع آموزش دانشگاه
84
2
مجموعه مقالات نظر سنجی
دفتر بررسی سازمان حفاظت ناجا
اذر 88
3
رفتار شهروندی سازمانی افسران پلیس
مع پژوهش دانشگاه
91
4
مدیرت کیفیت خدمات
5
شرحی بر سیر تکوینی ساختار و مقررات استخدامی ناجا
92
6
روش تحقیق در جرم شناسی
چاب اول بهار 91
7
روش تحقیق علمی با رویکرد انتظامی
معاونت تربیت و اموزس ناجا
چاپ اول بهار 1389
8
روش تحقیق پیشرفته
15/2 /93
ردیف
عنوان مقاله
محل ارائه
یا نشر
تاریخ ارائه
رضایت شغلی و عملکرد
فصلنامه دانش انتظامی(ت)
80
الگوهای تدوین راهبرد منابع انسانی
82
طراحی الگوی برنامه ریزی برای اعضای هیات علمی
83
سازماندهی در اسلام
فصلنامه توسعه(ت)
85
مدیریت جابجایی
ویژگیهای سازمانی پلیس جامعه محور
فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی (پ)
پاییز 85
عوامل درون سازمانی موثر بر ارتقاء و تعهدها سازمانی کارکنان کلانتری های تهران بزرگ
فصلنامه دانش انتظامی(پ)
86
تاثیر توانمندی سازی بر خلاقیت کارکنان ناجا
ویژه نامه محرمانه سال دهم 87
9
تاثیر عزت نفس بر ریسک پذیری و قاطعیت در تصمیم گیری
10
مدیریت نگهداری روسای کلانتری های تهران بزرگ
فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی(پ)
11
نقش خدمات رفاهی در نگهداشت منابع انسانی
همایش نگهداشت منابع انسانی(تخ)
12
تاثیر طرح تعدیل نیروی انسانی بر عملکرد کارکنان از دیدگاه مدیران
13
تاثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی
14
رابطه ویژگیهای فردی با اثر بخشی آموزش تیر اندازی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی
سال دوم –ش چهارم زمستان 86
15
بررسی رابطه بین ابعاد توانمند سازی و امنیت شغلی کارکنان دانشگاه علوم انتظامی
ش. چهارم زمستان 87
16
عوامل استرس زای کارکنان پایور یگان ویژه پاسداران در کنترل اغتشاشات
ش. اول بهار 87
17
تامین یکپارچگی کارکرد ناجا : شناسایی نشانگرهای یک پارچگی
فصلنامه امنیت و نظم (پ)
تابستان 87
18
رفتار شهروندی سازمانی کارکنان پلیس جامعه محور
پاییز – زمستان 87 شماره سوم وچهارم
19
بررسی ارتباط احساس توانمند سازی با بهره وری کارکنان
فصلنامه توسعه منابع انسانی (ت)
بهار 88 شماره اول سال چهارم
20
عوامل سازمانی موثر بر عملکرد مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی ا. ا. هرمزگان
بهار88(این شماره علمی پژوهشی)
21
ابعاد وشاخصهای کیفیت خدمات انتظامی کلانتریها از دیدگاه مردم
فصلنامه علمی پژوهشی انتظام اجتماعی
سال اول – شماره اول بهار 88
22
ارزیابی اثر بخشی بیرونی برنامه درسی آموزش درجه درای رسته انتظامی ناجا
فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی(|پ)
سال چهارم ش.4 زمستان 88
23
فصلنامه منابع انسانی(ت)
سال پنجم-شماره 19-بهار 89
24
رابطه رفتار شهروندی سازمانی پلیس با کیفیت خدمات
فصلنامه نظم و امنیت انتظامی(پ)
سال سوم-شماره 1-بهار 89
25
تدوین راهبرد مناسب مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم انتظامی ( با رویکردی در برنامه ریزی نیروی انسانی)
سال پنجم –ش سوم- پاییز 89
26
عوامل موثر بر پذیرش مشاغل مالی در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی(ت)
سال ششم-شماره 19-بهار 90
27
بررسی اثربخشی فرآیند نیرویابی در سازمان ناجا( از دیدگاه کارشناسان مرکز گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی)
28
هماهنگی ساختار و فناوری و تاثیر آن بر عملکرد معاونت آموزش دانشگاه علوم انتظامی
مطالعه مدیریت انتظامی(پ)
سال ششم-شماره 1-بهار 90
29
28-تاثیر ساختار سازمانی بر بهبود عملکرد معلونت آموزش دانشگاه علوم انتظامی
پاییز 90
سال ششم-شماره 21
30
تاثیر اجرای تصمیمات کمیسیون های ماده 121و 122 قانون ناجا در کاهش جرایم کارکنان ناجا
مطالعه مدیریت انتظامی(پژوهشی)
تابستان 90- ویژه نامه محرمانه
1/30
بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان
فصلنامه انتظامی زنجان
زمستان 90 سال اول- شماذه اول
31
تاثیر کوچک سازی ساختار سازمانی بر عملکرد کارکنان کوپ
پژوهش های مدیریت منابع در نیروی انتظامی( پژوهشی)
تابستان 92 سال اول شماره 2
32
تدوین الگوی هوش پلیس شایسته
پاییز 92
سال پانزدهم شماره سوم
33
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و تعهد سازمانی کارکنان یکی از مراکز انتظامی شهر تهران
طب انتظامی (پژوهشی)
پاییز 92 – دوره 2 شماره 3
34
بررسی عوامل موثربر رضایت شغلی فرماندهان پاسگاههای مرزی
فصلنامه مرزبانی (پژوهشی)
پاییز 92سال اول -شماره اول
35
رابطه سبک مدیریت با عملکرد کارکنان واحد پیشگیری از جرائم( رویکرد رفتاری)
فصلنامه انتظام اجتماعی ( پژوهشی)
زمستان 92- سال پنجم شماره چهارم
36
هماهنگی بین ویژگی های شخصیتی و ویژگی های شغل و تأثیرآن بر بهره وری کارکنان(مورد مطالعه: فرماندهی انتظامی شهرستان سنندج در سال1391-1392)
توسعه فصلنامه مدیریت منابع انسانی (ت)
بهار 93
سال 9 شماره 31
37
بررسی مقایسه میزان رضاین شغلی افسران و درجه داران کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه
فصلنامه دانش انتظامی
10/12 90
38
رافبرد های ارتقای امنیت عمومی در حمهورب اسلامی ایران با تمرکز بر شهر تهران
10/10/90
39
ساختار سازمان و سبک های رهبری با رویکرد پلیس جامه محور
9/5/92
40
شاخص های الگوی تعالی سازمانی دانشگاه علوم انتظامی بر مبنای مفاهیم بنیادین در مدل ای efqm
27/8/91
41
بررسی رابطه سبک رهبری و میزان خلاقیت از دید اعضای هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی امین
17/1/93
42
بررسی نقش میانجی رابطه رهبر و پیرو بر رابطه بین رفتار شهروندی و عدالت سازمانی
8/4/93
43
عوامل احتماعی موثر بر میزان قانون گریزی در روابط اجتماعی
20/2 91
44
بررسی رابطه اعتماد و تعهد سازمانی در کارکنان کلانتری های فرماندهی انتظامی تهرا ن بزرگ
7/6/92
45
بررسی تاثیر سیاست های نظام اداری در توسعه فرهنگ سازمانی مرزبانی
24/8/92
46
بررسی راهکارهای ایجاد تعادل بین محیط مار و زندگی( مورد مطالعه دانشگاه امین)
فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی (پ)
زمستان 92- سال اول- شماره 4
47
Identifying and Prioritizing Effective Factors on Assessing Service Quality of EGovernment
Cumhuriyet University Faculty of Science
Science Journal (CSJ), Vol. 36, No: 3 Special Issue (2015)
ISSN: 1300-1949
Vol. 36, No: 3 Special Issue (2015)
48
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزیابی كیفیت خدمات دولت الكترونیك
دومین همایش ملی پژوهش های كاربردی درعلوم مدیریت و حسابداری »
WWW.AMSCONF.IR 21 اسفندماه 93 دانشگاه تهران
49
تبیین و تحلیل مدل های سنجش کیفیت خدمات
دانشگاه سمنان- دانشکده اقتصاد و مدیریت
اولین کنفرانس ملی بازار یابی خدمات-
50
بررسی اقدامات صیانتی در پیشگیری از جرایم( مورد مطالعه فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی)
فصلنامه علمی ترویجی بازرسی کل ناجا- شاپا 4463-2383
زمستان 94- سال نهم شماره سی و چهارم
عنوان مقاله ترحمه شده
انضباط و رفتارهای مساله ساز ( سه قسمت )
81 تابستان و زمستان 80
عنوان تحقیق
سیر تکوینی ساختار ناجا
سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا
تدوین نظام مطالعه و پژوهش در ناجا
79
الگوی هوشی پلیس شایسته در رستههای مأموریتی ناجا
معاونت پژوهش دانشگاه
الگوی شخصیتی پلیس شایسته در رستههای مأموریتی ناجا
مطالعه تطبیقی فرایند مدیریت منابع انسانی
مرکز تحقیقات نیروی انسانی ناجا
دفاع در تابستان 1393
مجری تدوین استراتژی بخشی در دانشگاه-32 ساعت
دانشگاه علوم انتظامی
1391
ناظر علمی طرح تحقیق عبد الرضا ناظری تحت عنوان: بررسی علل غیبت کارکنان و راه های مقابله با آن
فرماندهی انتظامی استان کرمان
89
عنوان فعالیت
ویراستاری علمی
فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی
زمستان 87
بهار 87
زمستان 88
تابستان 88
بهار 89
بهار 90
عضو هیت اجرایی جذب
هیت اجرایی جذب
91-92
هیات تحریریه
فصلنامه مدیریت ترافیک
ادامه دارد
تدوین استراتزی های بخشی حوزه های پژوهش، آموزش و نربیت- کارگاه
نظام تعالی دانشگاه 32 ساهت
مدیر جلسه میز گرد مدیرت دانش و امور پلیسی
سازمان تحقیقات پژوهشکده انتظامی
13/9/91
میزگرد مدیریت دانش در ساختار های اموزشی
8/9/ 91
دوره معرفت افزایی
دوره مشهد
25/6/ 92
مدیر مسئول
1388
مصاحبه دکتری
دافوس
14/5/93
عنوان پایان نامه
واحد
نام دانشجو
تاریخ دفاع
سمت
عوامل درون سازمانی موثر بر ارتقاء تعهد سازمانی واحدهای آگاهی در انجام ماموریتهای محوله
صفر حبیبی
مشاور
بررسی نحوه مدیریت نگهداری روسای کلانتریهایتهران بزرگ در سال 86
غلامرضا مینایی
بررسی روشهای توسعه مدیران عملیاتی
محمد ربیع النجات
تاثیر عوامل سازمانی بر کارایی شغلی کارکنان یگان ویژه تهران
پرویز اسماعیل پور
بررسی اثر بخشی ساختار سازمانی واحدهای آگاهی در انجام ماموریتهای محوله
حسین شکاری
بررسی میزان اثر بخشی اجرای تصمیمات کمیسیون ماده 121 و122 قانون استخدامی ناجا بر ارتقائ رضایتمندی با کاهش جرائم کارکنان
ابراهیم نژاد
راهنما
عوامل موثر سازمانی بر عملکرد کاکنان مبارزه با قاچاق استان هرمزگان
مختار ضیایی
بررسی ویزگیهای اثر بخشی دوره های رایانه بر کارکنان از دیدگاه فرماندهان ومدیران
بهزاد پریان
بررسی طرح تعدیل نیروی انسانی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان کلانتریها و پاسگاهها از دیگاه مدیران
محمد علی عامری
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر نهادینه شدن رفتار مطلوب دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی
مهدی عزیزی
نقش رهبری فرماندهان ومدیران در انگیزش کارکنان
سید داود حسینی
تعیین ویژگیهای سطح بندی بازرسان ناجا
-
-سید مجتبی اسلامی
کوتاه مدت
بررسی رابطه دیدگاه فردی بر شیوه مدیریت مدیران مبانی ناجا
قباد باجلانی
بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی پلیس 110
رضا داودی
بررسی تاثیر عوامل زندگی نامه ای بر رضایت شغلی کارکنان
اسماعیل صفری
بررس موانع ومشکلات فعالیتهای پژوهشی دانشگاه علوم انتظامی
پرویز محمد جعفری
87
بررسی ویزگیهای فردی با اثر بخشی آموزش تیر اندازی دانشجویان انتظامی
قاسم اقلیمی
بررسی شیوه های موثر نظارت وکنترل روسای کلانتریها بر عملرد کارکنان استان کرمان
عبد الرضا ناظری
بررسی اثر بخشی فرآیند نیرو یابی در ناجا
عادل یعقوبی
اداری و پش
23/4/87
بررسی رابطه ساختار سازمانی معاونت نیروی انسانی و میزان رضایت شغلی
علی محمد اخوان
18/6/87
طراحی ابزار مناسب نظارت و عملکرد مدیریت سازمان آماد و پشتیبانب ناجا
احمد قراین
24/6/87
بررسی میزان رضایتمندی مسولین ناجا از ارائه خدمات رفاهی به آنان
سید مظفر سیدی
23/7/87
طراحی سیستم بهینه انجامهزینه در اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای ( عمرانی ) ناجا
سعید مطلبی
21/12/87
عوامل موثر بر عملکرد کارکنان هنگ مرزی پاوه
سید ابراهیم کاظمی
بررسی رابطه خدمات رفاهی ناجا با عملکرد کارکنان کلانتریهای ف.ا.استان قم در سال 86
احمد رضا ملکی ششکل
؟
بررسی ارتباط توانمند سازی با بهره وری کارکنان دانشگاه علوم انتظامی
حمید خروش
12/12/87
بررسی رابطه تعهد سازمانی با عملکرد کارکنان کوپ فرماندهی مشهد مقدس
محمود دادرس
13/12/87
بررسی نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان ناجا از دیدگاه مدیران
حسن سماواتی
26/12/87
بررسی عوامل استرس زای کارکنان پایور یگان ویزه در کنترل اغتشاشات
وکیل صیدی
2/5/87
مدیریت نگهداشت کارکنان و تاثیر آن بر پیشگیری از تخلفات
رحمت اله نعمتی
25/5/87
مقایسه تطبیقی نظام بودجه ریزی عملیلاتی با بودجه ریزی برنامه ای
نصرت اله دلیران
17/6/87
بررسی بین جو سازمانی با سلامت روانی کارکنان دانشگاه علوم انتظامی
کریم قهرمانی
بررسی رابطه توانمند سازی با امنیت شغلی کارکنان دانشگاه علوم انتظامی
علی اکبر محمود آبادی
25/6/87
جرائم کارکنان پایور استان تهران و ارائه راهکارهای پیشگیرانه سال 84
مجتبی هرسیج ثانی
7/7/87
بررسی نشانه های عصبی و روانی ناشی از محیط کار موثر بر عملکرد فرماندهان و مدیران صفی در شهرستان کرمانشاه
عبد الکریم احسانی
6/8/87
رابطه ابعاد ساختار سازمانی کلانتریهای تهران بزرگ با ویژگیهای جمعیت شناختی مراجعین
ولی گلپور
8/10/87
بررسی سامانه ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی در درجات افسری جزئی
حمید فهیمی
12/11/87
ارتباط عوامل نرم افزاری با بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم انتظامی
اسماعیل ارغوان
30/4/87
بررسی عوامل انتظامی موثر بر پیشگیری از سرقت منازل
احمد باقری
12/9/87
بررسی اجرای چارت جدید پلیس آگاهی ( افسران تحقیق ) از منظر کشف جرم در سال 85-86 مرکز استان مازندران
علی شیدایی
5/9/87
تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت مندی ارباب رجوع فرماندهی انتظامی بندر انزلی
محمد علی حنیفه پور
29/11/87
بررسی عوامل موثر در رضایت شغلی کارکنان پلیس مبازه با مواد مخدر انتظامی استان تهران
محمد محمد بیگی
21/11/87
بررسی رابطه رفتار مدیران با کارایی کارکنان پایور در شش ماهه اول سال 87 در شهرستان قلعه کنج
کرامت پهلوان خسروی
ارزیابی اثر بخشی بیرونی برنامه تفصیلی درجه داری رسته انتظامی در زمینه اجرای ماموریتهای محوله فراگیران مراکز آموزش درجه داری ناجا
هادی نور محمدی
4/3/88
عوامل سازمانی موثر بر کاراییکارکنان کلانتری هاس شهرستان مشهد
حسین مهر آبادی
25/3/88
بررسی مقایسه ای رابطه سبک مدیریت با توانمند سازی کارکنان پلیسهای تخصصی تهران بزرگ
محمد داوودی
8/4/88
شیوه های موثر کنترل اراذل و اوباش تهران بزرگ
عباس پاشایی
عوامل موثر خود زنی کارکنان وضیفه آجا
هاشم ملکوتی خواه
14/4/88
نقش مدیریتی روسای کلانتری در نگهداشت کارکنان
قاسم قربانی
27/4/88
بررسی عوامل درون سازمانی موثر بر رضایت شغلی کارکنان پایور ف. ا. استان خراسان شمالی
محمد قربان رباطی
51
بررسی میزان بهره وری افسران و درجه داران وظیفه و عوامل موثر بر آن در ستاد فرماندهی ناجا در سال 87
حجت اله شیخی
15/2/88
52
علل و عوامل بی انگیزگی در یاد گیری فراگیران آموزشی آموزشگاه شهید چمران ناجا
شکر خدا لطفی
1/2/88
53
عوامل موثر انتظامی در پیشگیری از سرقت منازل در شهرستان جوتنرود
عباس مرادیان
54
بررسی تاثیر تنیدگی روحی و روانی ناشی از فشار شغلی بر عملکرد کارکنان مرز هوایی امام خمینی (ره) در سال 86
محمد نوری
6/4/88
55
تدوین استراتژی مناسب مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم انتظامی
محمد عبدلی
24/12 /88
56
بررسی تاثیر رابطه سبک مدیریت روسای کلانتریهای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انظباط سازمانی
ابراهیم حسن آبادی
1/4/89
57
بررسی تاثیر تصمیمات هیاتهای رسیدگی به تخلفات بر عملکرد فردی کارکنان ستاد ناجا از دیدگاه فرماندهان و مدیران
علیرضا خزایی
9/5/89
58
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با عملکرد پلیس زن فاتب
مریم الوند
اداری
8/10/89
59
بررسی هماهنگی ساختار و تکنولوژی معاونت آموزش دانشگاه و تاثیر آن بر عملکرد معاونت
فاطمه قاسمی
20/10/89
60
عوامل موثر بر عدم پذیرش مشاغل مالی در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
میر هاشم سیادتی
21/9/89
61
بررسی عوامل موثر بر تحقیق سازمانهای یاد گیرنده در ناجا ( مورد مطالعه سا حفا ناجا )
احمد چراغی
24 /11/89
62
بررسی تاثیر پرداخت پاداش های مالی بر بهره وری کارکنان فرماندهی انتظامی استان لرستان
ایرج مراد علیوند
25/12/89
63
تاثیر آشنایی فرماندهان و مدیران با قوانین و مقررات مالی در عملکرد امور مالی استان کردستان
اسماعیل حیدری
31/2/90
64
برررسی عوامل موثر بر رضایت مندی فرماندهان پاسگاههای مرزی
اکبر سلیمی
31/3/90
65
اثر بخشی اجرای طرح انظباط اجتماعی و رابطه آن با رضایت مندی مردم ( منطقه 3 تهران)
عبد الرحمن میرزا خانی
13/4/90
66
رابطه عملکرد کنترل نامحسوس با کاهش تخلفات وحوادث رانندگی(تصادفات) در شهر تهران در نیمه دوم سال 89
ملکی
20/8/91
67
بررسی رابطه سبک مدیریت با رفتار شهروندی سازمانی افسران واحد پیشگیری از جرائم کلانتری های شهرستان شاهرود درسال 1390
رسول نجف زاده
انتظامی
68
نقش قرماندهان و مدیران در صیانت امنیتی کارکنان و راه کارهای آن( مورد مطالعه جهار یر کلانتری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 1390)
حمید رضا نبوی نژاد
24/5 /91
69
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و تعهد سازمانی کارکنان عقیدتی و سیاسی
سید محسن موسوی
11/7/91
70
بررسی تاثیر کوچک سازی ساختار بر عملکرد کوپ فرماندهی انتظامی استان گیلان
حسن مفخمی شهرستانی
20/9/91
71
رابطه مهارت های مدیریتی با اثربخشی اغتشاشات ( تهران بعد ازدوره دهم ریاست جمهوری
امجدیان
13/6/92
72
بررسی اثز بخشی قرآیند گزینش در ناجا
محمد علی مجیدی
20/6/92
73
بررسی ارتباط توانمند سازی با بهره وری كاركنان كلانتریهای فاتب( مورد مطالعه سر كلانتری نهم فاتب )
محمد شیخ
23/6/92
74
تاثیر نقل و انتقالات بر عملکرد کارکنان هرکزگان
خلیلی
8/8/92
75
آسیب شناسی مدیر یتی در پلیس راهور تهران بزرگ ( ساختار، رفتاره، فرهنگ و مدیریت منابع انسانی)
سلمان شمس
76
تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان
زهرا کامرانی
8/9/92
77
راهکارهای فردی، خانوادگی و سازمانی برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی
صمد نزاد
6/11/92
78
بررسی عوامل موثر بر انگیزه دانشحویان علوم انتظامی امین برای خدمت در ناجا
یوسف آقاجانلو
25/12/92
بررسی اثر بخشی خدمات انتظامی فرماندهی انتظامی مشهد بر رضایتمندی اهالی و کسبه محل 1391
رضا صابر افشاریان
18/12/92
بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر اقزایش رهایی از خدمت کارکنان در ناجا
مهدی احسانی تیر تاشی
26/12/92
81
تحزیه و تحلیل فعالیت های بانکی بانک قوامین و مقایسه آن با صنعت بانکداری
علی قائد
26/12 /92
بررسی هماهنگی ویژگی های شخصیتی و ویژگی های شغل و تاثیر آن بر بهره وری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان سنندح در 1392-1391
مهدی محمدی
تابستان93
رابطه سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی
علی رمضانی گیلانی
شهریور 93
تاثیر نقش های مدیریتی بر حقاظت از اطلاعات
براتی
اطلاعات
28/7/93
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.