1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
پنجشنبه-یکشنبه
دکترا -تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم سال 1378
1. مدیر کل امور قهرمان پروری و توسعه پایگاههای قهرمانی سازمان تربیت بدنی ایران (زنان و مردان)
2. نایب رییس فدراسیون اسلامی ورزش زنان (IFWS)
3. مشاور عالی مرکز استعداد یابی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی
4. سر مربی تیم ملی بسکتبال زنان فدراسیون جمهوری اسلامی ایران
5. دبیر کل فدراسیون اسلامی ورزش زنان(IFWS)
6. عضو شورای راهبردی پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
7. عضو شورای تحقیقات مدیریت ورزشی پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
8. دبیر کنگره بین المللی ایچپر
9. عضو کمیسیون مدیریت برنامه ریزی کمیته ملی المپیک
10. رئیس پژوهشکده علوم حرکتی دانشگاه تربیت معلم
11. نایب رییس انجمن ورزش دوستان و پیشکسوتان خوزستان
12. سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران
13. مدیر تیمهای ملی بسکتبال زنان ایران
14. عضو شورای تحقیقات و مطالعات زنان پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
15. عضو گروه پژوهش در برنامه های درسی تربیت بدنی و بهداشت موسسه پژوهشی برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش
16. عضو کمیته سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک
17. عضو شورای عالی سیاست گذاری شبکه رادیویی ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
*تحلیل منتخبی از روشهای استعدادیابی برای دوهایسرعتی و استقامتی.(ارائه الگو).هادوی،فریده.سخنرانی در اولین کنگره علمی ورزشی بانوان کشورهایاسلامی،7-8 اسفند1378 ،57-58
*استعدادیابی 15 رشتهورزشی با دیدگاه مدیریتی و ارائه الگوی کاربردی.هادوی،فریده-سخنرانی در دومینکنگره علمی ورزشی دانشگاههای آسیا،28 و 29 آذر 1380 ،دانشگاه تربیتمد رس 34- 35
*طراحی الگو برای ارزشیابیدوره كارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی مراكز و موسسات آموزش عالی دولتی.هادوی، فریده و,مهدی پور، عبدالرحمان - المپیک تابستان1384; 13(2 (پیاپی 30)):59-73.
*بررسی اهداف شرکتهای اسپانسر ورزش.ایزدی،علیرضا و هادوی ،فریده و احسانی، محمد.سخنرانی در اولین کنگره ملی و بین المللی مدیریت ورزشی،10و 11 اسفند 1384دانشگاه اصفهان ،28-29.
*ارتباطبهره هوشی و سن تقویمی دختران 14-11 ساله برتر کشور با رکورد 100 متر کرال سینه.عزیزی، میترا وتندنویس،فریدون وهادوی، فریده .حرکت تابستان1385; -(پیاپی 28):151-159.
رابطههوش
*رابطه هوش عاطفی با راهبردهای مدیریت تعارض بینمدیران آموزشی و اجرایی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های کشور و ارایه الگو. فهیم دوین، حسن و امیرتاش ،علی محمد وكریمی ،یوسف و هادوی ،فریده - حرکت تابستان 1386; (پیاپی 32):201-216
*رابطه بین آمادگی هایعمومی بدن،رضایت شغلی و تعهد سازمانی دبیران مرد تربیت بدنی آموزش و پرورش استانفارس.خوشنام،ابراهیموامیرتاش،علی محمد و هادوی،فریده.پژوهش در علومورزشی 1386:(پیاپی20):125-142
*بررسی سند راهبردی توسعه نظام جامع تربیت بدنیورزش در وزارت آموزش و پرورش از دیدگاه متخصصان،مدیران و مسئولان ورزش کشور.اسماعیلی،شهرزاد و سجادی، تصراله وهادوی،فریده.سخنرانی در همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم اندازه 20ساله ج.ا.ایران ،94.
*تبیین فرهنگ سازمانی سازمان تربیت بدنیایران.صابونچی،رضا وهادوی،فریده و مظفری،امیراحمد.پژوهش در علوم ورزشی،بهار1388:(پیاپی22 ) 91-104
*تحلیل وضعیت موجودرشته تنیس روی میز در فوق برنامه دانشگاه های ایران. مقصودی ،حمیدرضا و هادوی،فریده و مقصودی، علی. سخنرانی در دومین همایش علمی تنیس روی میز،9 اسفند 1388دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
* توصیف نگرش و گرایشمردم به فعالیت های حرکتی و ورزشی در ج. ا. ایران. مظفری،امیر احمد و کلاته آهنی،کامیار وشجیع،امیررضا و هادوی،فریده.المپیک،بهار1388:1(پیاپی 49): 69-81
Talent identification & development model in Iranian athletics.Hadvi,F.,Zarifi,A.World Journal of SportScience(WJSS) :mar. 2007..L-m1.Teh.uni.
* ارتباط بین سبک رهبریتحول گرا و عمل گرای مربیان،با انگیزش شکست بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. زردشتیان،شیرین و تندنویس،فریدون و هادوی،فریدهو خبیری،محمد.نشریه علوم حرکتی و ورزش ،بهار و تابستان1388:(پیاپی 13):111-125.
*تبیین ساختار سازمانیسازمان تربیت بدنی کشور. صابونچی،رضا و هادوی،فریده و مظفری،امیر احمد.نشریه علوم حرکتی وورزش،بهار وتابستان 1388:(پیاپی13):137-144.
* ارتباط بین سبک رهبریتحول گرا و عمل گرای مربیان،با انگیزش موفقیت بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. زردشتیان،شیرین و تندنویس،فریدون و هادوی،فریدهو خبیری،محمد.پژوهش در علوم ورزشی ،پاییز1388:پیاپی 24:13-32
*توصیف نیمرخ وضعیت آمادگی جسمانی و مهارتیبازیکنان جوان و بزرگسال تیم ملی بسکتبال. هادوی،فریده و ظریفی ،آیدین.پژوهش در علومورزشی،پاییز 1389:(پیاپی28)
*توصیف نگرش و گرایش مردمبه فعالیت های حرکتی و ورزشی در ج.ا.ایران.مظفری،امیر احمد و کلاته،کایار وشجیع،امیررضا و هادوی،فریده.المپیک ، سال 18 ،شماره 1 (پیاپی 49) بهار 1389،69-81
*مقایسه ادراک دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از تربیت بدنی و ورزش مدرسه ای.آزمون،جواد و مظفری،امیراحمد و هادوی ،فریده.المپیک،سال 18 ،شماره 3 (پیاپی 51)پاییز 1389 95-108
*اولویت بندی ابعاد رضایتمندی مشتریان زن از باشگاه های آمادگی جسمانی و ایروبیک با رویکرد بازاریابی.هادوی،فریده و همکاران.چکیده مقالات اولین همایش علمی بین المللی آمادگیجسمانی و ایروبیک.بهمن 1389 تهران،ص 145 .
*تاثیر جنسیت بر ادراک.ات دانش آموزان مقطع متوسطه از حمایتهای محیطی و اجتماعی برای مشارکت درفعالیتهای بدنی.محمدی،زهرا و هادوی،فریده ،فصلنامه آموزشی تحلیلی و خبری،سالچهارم،دی1389،شماره 74، 30-36
*نقاط ضعف خصوصی سازیاماکن ورزشی در کشور ایران.قنبری،علی رضا و امیر تاش ،علی محمد وهادوی،فریده.نشریهعلوم حرکتی و ورزش ،(پذیرش شده 13/10/1389 در حال چاپ)
*ارتباط کیفیت خدمات،رضایت مندی،وفاداری بر قصد حضور آتی مشتریان استخر های شنا استانمازندران.هادوی،فریده و همکاران.مجموعه چکیده مقالات همایش ملی تربیت بدنی و علومورزشی.اردیبهشت 1390 تهران،ص 216 .
*ارتباط سبک های رهبریتحول گرا و عمل گرای مدیران اداره کل تربیت بدنی استان تهران با کار آفرینیسازمانی.ساجد پور،حسن و تند نویس،فریدون و هادوی، فریده.مجموعه مقالات دومین همایشملی تخصصی مدیریت ورزشی.خرداد1390 شاهرود،ص 19 .
*مقایسه ادراکات دانشآموزان دوره های مختلف تحصیلی ایران از تربیت بدنی و ورزش مدرسه ای.آزمون،جواد ومظفری،امیر احمد و هادوی،فریده.المپیک،سال 19 ،شماره 2 (پیاپی 54)،تابستان 1390،109-127.
*لزوم بهره گیری ازفرایند های استعداد یابیکشور های پیشرفته در ورزش کشور.هادوی،فریده(سخنرانکلیدی).مجموعه مقالات اولین همایش ملی استعداد یابی ورزشی.مهر 1390 تهران،صص.4-6 .
*ارتباط بین رفتار هایرهبری مربی ،انسجام گروهی و عملکرد تیم های والیبال لیگ برتر زنانایران.هادوی،فریده و طالبی،ناهید و عبدالهی،فاطمه.پژوهش در علوم ورزشی،(پذیرش شده10/8/90 در حال چاپ)
*تحلیل عاملی عوامل موثربر رضایت مندی مشتریان زن از باشگاه های آمادگی جسمانی و ایروبیک.علی آبادی،مژگانو ساعتچیان،وحید و عشقی،عماد و هادوی،فریده.مجموعه مقالات همایش ملی تفریحاتورزشی.آذر 1390 تهران،176-179 .
*رابطه رضایت شغلی اعضایهیات علمی با رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشکده های تربیت بدنی و علومورزشی دانشگاه های دولتی تهران.هادوی،فریده وباقری،هادی و نظری مهدی وعلم،زهرا.نشریه پژوهش در علوم ورزشی،شماره 11،دوره سوم ،پاییز1390 ،73-88 .
*بررسی وضعیت مدیریت دانشو ارتباط آن با فرهنگ سازمانی در ادارات کل تربیت بدنی استان های ایلام وکرمانشاه.نظری،مهدی و هادوی،فریده وتند نویس،فریدون وباقری،هادی.مطالعات مدیریتورزشی ،پؤوهش در علوم ورزشی،شماره 12 ،دوره سوم ،زمستان 1390 ،75-86 .
*مقایسه عوامل موثر برحضمر تماشاگران ورزشی لیگ های برتر فوتبال،بسکتبال و والیبال ایران.علیمحمدی،حسینوتند نویس،فریدون و هادوی،فریده.نشریه علوم حرکتی و ورزش،(پذیرش شده 27/10/1390 درحال چاپ).
*مطالعه تطبیقی داوطلبیدر ورزش کشور های منتخب و ارائه الگوی مدیریتی برای ورزش ایران.هادوی،فریده وهمکاران.چکیده مقالات سومین همایش بین المللی علمی - ورزشی دانشگاه های آسیا تهران1391 ،صص51-152
Relationship betweenmotives,demographic factors &attendance in Esteghlal &Persepolis clubs fans.Saatchian,V.,Hadavi,F&et al.15th annualinternational Congress of the ECSS. 23-26 June2010 Antalia.turkey.
identification of influential factors on knowledge management success from theview point of staff experts of physicaleducation organization.hadavi,f.& et.al.11th international sport science congress .10-12 nov.2010.antalia.turkey.p200
motivational profiles of soccer fans in iranian pro league .saatchian,v&hadavi,f&elahi,a&rasoli,m&alizadeh,a.11th international sport science congress.10-12 nov.2010.antalia.turkey.p287.
*روایی و پایایی مدل تعهدورزشی در میان دانشجویان ورزشکار.میر حسینس ،محمدعلیو هادوی ،فریده و مظفری،امیراحمد.فصلنامه علمی -پژوهشی مدیریت ورزشی(پذیرش شده 20/10/90درحال چاپ)
*مقایسه وضعیت موجودبرنامه های فوق برنامه ورزشی دانشگاه های ایران با ده سال قبل.مقصودی،حمیدرضاوهادوی،فریده وتندنویس،فریدون،نشریه علوم حرکتی و ورزش(پذیرش24/11/89 در حالچاپ
*تعیین میزان کاراییادرات کل استانی وزارت ورزش و جوانان با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها.ادبی،جواد و مظفری،امیر احمد و هادوی،فریده.نشریه پژوهش در مدیریت ورزشی ورفتار حرکتی،(پذیرش شده 21/3/1391 در حال چاپ)
استاد راهنما و مشاور بیش از 50رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد
مدرس دروس دوره ی دکتری:
کنترل و نظارت در تربیت بدنی روش های تحقیق آمار پیشرفته ر تربیت بدنی
سمینار در تربیت بدنی
مدرس دروس دوره کارشناسی ارشد :
اصول مدیریت تربیت بدنی روشهای تحقیق آمار پیشرفته سمینار در تربیت بدنی
نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی
مدرس دورس دوره ی کارشناسی :
بسکتبال شنا آمادگی جسمانی ریاضیات پایه و مقدمات آمار سنجش و ارزشیابی در تربیت بدنی بیومکانیک ورزشی
مدیریت سازمانهای ورزشی
مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی
مدرس دروس اموزش وپرورش:
1- معلم ورزش دبیرستانهای آبادان 2- مدرس دوره های بازآموزی دبیران ورزش کشور
مدرس فدراسیونهای ورزشی:
بسکتبال1
پیشگیری ازآسیبهای بسکتبال و درمان اولیه آنها
سنجش و ارزیابی در تربیتبدنی
بیومکانیکورزشی-فنون 4 شنا
بسکتبال-اصول اساسی حمله و دفاع
تربیت بدنیعمومی
مدیریت پروژهدر ورزش :برنامه ریزی و فنون کنترل
سنجش وارزشیابی در تربیت بدنی(در حال چاپ)
واژه نامهتخصصی سمینار ورزشی(در حال چاپ)
*مولف برتر کتب درسی تربیت بدنی ومعرفی به عنوان قلم های ماندگار در تدوین کتب درسی وزارت آموزش و پرورش و دریافت لوح ویژه
*طراح آزمون عملی ورودی دانشگاههای ایران در رشته تربیت بدنی
*مبدع طرح استعدادیابی در ایران
افتخارات ورزشی :
1. کاپیتان تیم ملی بسکتبال زنان ایران
2. رکورد دار شنای 100×4 متر تیمی ، 200 متر کرال سینه ایران
3. رکورددار پرتاب دیسک و پرش ارتفاع دانشگاههای ایران
4. قهرمان بسکتبال دانشگاههای کشور (دانشگاه تربیت معلم)
5. قهرمان دو و میدانی ، بسکتبال و هندبال مسابقات آموزشگاههای ایران
6. کاپیتان تیم بسکتبال خوزستان
7. سر مربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.