1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
پنجشنبه ها
· اخذ مدرک دیپلمفنی (الکتروتکنیک) از هنرستان رسالت تهران(1365)
اخذ مدرک لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه خورزمیتهران (تهران – 1372)
اخذمدرک فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه تهران (تهران 1376)
دکترایمدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی و ورزش از دانشگاه خورزمی (تهران، 1388)
فعالیتهای اجرایی: (از گذشته تا کنون)
· مدیر و مشاور ورزشی شهرداری منطقه 15 تهران(1376 – 1375)
کارشناسمسئولنشریات و کتب ورزشی اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش (1378)
دبیرنظام برنامه ریزی اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش (1379)
رییسگروهنظارت و ارزیابی عملكرد برنامه ها و فعالیت های تربیت بدنی و سلامت(1388)
معاونتربیت بدنی مركز تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش(1390)
مشاورمعاون وزیر(معاون تربیت بدنی و سلامت)1391 تا 1393
رییسانجمنشنای دانش آموزان کشور 1389 تا 1396؛
ناظرفنی مسابقات شنای دانش آموزان كشور از سال 1389 تا1396؛
عضوکمیته هایبرنامه ریزی درسی، شورای مسابقات، آسیب شناسی مواد نیروزای، دستورالعمل مراکزتربیت بدنی و تندرستی معاونت تربیت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، انتشارات،طراحی سئول مرحله نهایی، کارشناسان بانک جهانی (1383- 1381)
نمایندهمعاون وزیردر كمیته ارزیابی عملكرد راهبرد های وزارت آموزش و پرورش در شورای عالی آموزش وپرورش، كمیته علمی سازمان پژوهش و...
عضوكمیته شورای برنامه ریزی راهبردی مسابقات داخلی و برون مرزی مركز تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش
عضوشورایبرنامه ریزی تربیت بدنی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش1390تا کنون
عضوشورای علمیسازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور1391 تاکنون
عضو هیات تحریه و شورای سردبیری فصلنامه رشد آموزش تربیت بدنی 1392 تاکنون
دبیرشورای پژوهشیمعاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش
عضوكارگروه تخصصی تهیه و تدوین گزارش ملی برنامه آموزش برای همه (2015-2000)
عضوهیت رئیسه پنل تربیت بدنی آموزش و پرورش در دومین همایش ملی یافته های نوین درعلوم ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران آذر ماه 1395.
عضوکارگروه تخصصی بازنگری«برنامه درسی رشته آموزش تربیت بدنی دوره کارشناسی پیوسته» 1397
عضوکارگروه تخصصی بازنگری«برنامه درسی دوره یکساله رشته آموزش تربیت بدنی ماده 28» 1397
عضوکارگروه تخصصی تولید و تدوین«برنامه درسیرشته آموزش تربیت بدنی دوره کارشناسی ارشد» 1397
سرگروه داوران تربیت بدنی شانزدهمین جشنواره کتابهای آموزشی و تربیتی رشد، 1397
شرکت در مجامع بین المللی
· شرکت در چهل و یکمین دوره اجلاسجوانان آکادمی بین الملل المپیک (یونان ، آتن 1380)
· شرکت در شورای بین المللی تربیتبدنی و علوم ورزشیICSSPE (كوبا، هاوانا 1389)
· شركت در همایش علمی علوم ورزشی(فرانسه1391)
سخنرانی در کنگره های ملی و بین المللی
سخنراندر نخستین کنگره ملی روانشناسی ورزشی (تهران 1377)
سخنراندر اولین کنگره بین المللی تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان دختر (تهران – 1379)
سخنراندر کنگره زن ، ورزش و گفتگوی تمدنها (تهران 1380)
ارائهمقاله در نخستین کنگره بین المللی آموزش المپیک (1386)
عضوهیات رئیسه همایش علمی تربیت بدون كلام (مشهد 1390)
مدرسکارگاه آموزشی «برنامه ریزی استراتژیک در تربیت بدنی» ویژه مدیران تربیت بدنی وسلامت استانهای کشور
فعالیتهای آموزشی
استادیاردانشگاه فرهنگیان از 1393 تاکنون
استاد(حق التدریس) دانشگاه ازسال 1380 تاكنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین(از 1388 تا کنون)،
مدرسکارگاه آموزشی » سنجش و ارزیابی درس تربیت بدنی» (1395)
مدرسکارگاه آموزشی » آمادگی جسمانی» (1395)
مدرسدوره آموزش خانواده برای تربیت مدرسان کشوری (1394).
مدرسدوره تربیت مدرس راهنمای معلم تربیت بدنی (1394)
مدرسکارگاه آموزشی معلمان تربیت بدنی مدارس شهرستان آبادان(1394)
مدرسکارگاهسنجش قابلیتهای جسمانی و استعدادهای ورزشی، تامین مربی فعالیتهای اردوی دانشآموزان استثنایی، مبانی تربیت بدنی، روشهای فعال تدریس، حیطه دانشی کتاب راهنمایمعلم درس تربیت بدنی معلمان سراسر کشور (1383)
فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتانجام شده
مقاله علمی و پژوهشی(ISC) توصیف و تحلیل نظرات دبیران زن دوره دوم متوسطه شهر تهران از نقش های تربیتی خود و میزانهمسویی آن با انتظارات برنامه درسی ملی (1396) فصلنامه تعلیم و تربیت
مقاله علمی و پژوهشی(ISC) مقایسه انگیزش پیشرفت ورزشی دانش آموزان دختر موفق و ناموفق شرکت کنندهدرالمپیاد ورزشی درون- مدرسه ای استان قزوین(1397) فصلنامه تعلیم و تربیت شماره135
مقاله علمی وپژوهشی(ISC)اعتباریابی پرسشنامه بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر تهران1397) فصلنامه تعلیم و تربیت شماره 134
مقاله علمی و پژوهشی(ISC) مقایسه اثربخشی معلمان تربیت بدنی جذب شده از طریق آزمونهای استخدامی و معلمان تعهد دبیری مدارس مناطق جنوب شهر تهران،فصلنامه تعلیم و تربیت شماره 136
مقاله علمی و ترویجی رابطهجو سازمانی مدارس با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت. فصلناهة توسعة حرفهایمعلمان، شماره 1 ، 1397
مقاله علمی پژوهشی راه كارهای حل مشكل رفتاری و روانی دانشآموزان بوسیله ورزش، فصلنامهمطالعات روانشناسی و علوم تربیتی، 1397
مقاله علمی و پژوهشی (ISC) «بررسیو نقد كتاب تربیت بدنی در مدارس»1396فصلنامهنقد پژوهشگاه علوم انسانی.
مقاله علمی و پژوهشی (ISC) «بررسیو نقد كتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی»1399فصلنامهنقد پژوهشگاه علوم انسانی
مقاله علمی و پژوهشی (ISC) «واکاویدلالتهای اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش بر ویژگیهای معلم» فصلنامه پژوهش وخانواده.
مقاله«ارتباط مدیریتاثربخش و ارتباطات سازمانی با پویایی سازمانی کارشناسان ورزشی وزارت ورزش و جوانان»(1396).دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در تربیت بدنی، ورزش و ورزش های قهرمانی.
ارتباط بین هویتسازمانی و سکوت سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداریتهران. مجله علمی پژوهش در مطالعات علوم اجتماعی ، 1396.
گزارشهای پژوهشی:
· بررسی و مقایسه ویژگی های شخصیتیورزشکاران نخبه باشگاههای شهر تهران (1376)
· ارزیابی عملکرد اولین دوره یبازیهای زنان پایتخت های کشورهای آسیایی و اسلامی (1383)
· سنجش ساختار قامتی ورزشکاراننخستین المپیاد ورزشی مدارس سما (1384)
· اثر سبک های رهبری تحول گرا و عملگرا بر رضایت و تعهد بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران (1388)
طرحپژوهشی:
· واکاوی دلالتهای اسناد بالادستیوزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بر معلم. دانشگاه فرهنگیان(1398)
کتابهای تالیفی و ترجمه شده:
· تألیف کتاب مبانی تربیت بدنیویژه ساعات پرورشی دوره ی متوسطه (1379) انتشارات تربیت
تألیفکتاب کار دانش آموز ویژه مبانی تربیت بدنی دوره ی متوسطه (1380) انتشاراتتربیت
تألیفکتاب مبانی استعدادیابی ورزشی (1382) انتشارات بامداد کتاب
تألیفسری کتابهای ورزش کودکان (حرکات تقلیدی حرکات پایه و شیرین کارها) انتشاراتنوراثقلین (1380)
تألیفکتاب «زبان تخصصی » ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی ، انتشارات بامداد کتاب(1393)
ترجمهکتاب «اهداف و راهبردها در آموزش تربیت بدنی » انتشارات معاونت تربیت بدنیو تندرستی وزارت آموزش و پرورشی (1391). برگزیده جشنواره رشد کتابهای آموزشی1385
ترجمهکتاب « بسوی تندرستی با طناب زنی» انتشارات اداره کل تربیت بدنی (1380)
ترجمهو تألیف حدود50 مقاله در نشریات ورزش و ارزش، زیور ورزش و رشد آموزش تربیتبدنی پیرامون درس تربیت بدنی از ابعاد گوناگون
ترجمهکتاب«اصول طراحی و ساخت وسایل و تجهیزات بازی کودکان در مدارس، پارک ها و مهدکودکها» انتشارات بامداد کتاب 1384
همكاری در تالیف «فرهنگ تربیتبدنی و علوم ورزشی» انتشارات بامداد کتاب 1387
ناظر علمی نه كتاب ایفای نقشتربیتی معلم، مدیر و كاركنان مدرسه در دوره های سه گانه تحصیلی
مولف کتاب راهنمای معلم تربیتبدنی پایه ششم ابتدایی(1391)
همکاری در تالیف راهنمای معلمتربیت بدنی دوره اول متوسطه پایه های هفتم، هشتم و نهم(1394)
همکاری در تالیف راهنمای معلمتربیت بدنی دوره دوم متوسطه پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم(1395)
تالیف کتاب «TechnicalLanguage for Sport Management» دوره کارشناسی ارشد1395.
تالیف کتاب «Student-Teacher in Physical Education English Texts for دورهکارشناسی1395
تالیف کتاب«الگوها و روشهای تدریستربیت بدنی» دوره کارشناسی تربیت بدنی1395 انتشارات گاندی
تالیف کتاب«نظریه های سازمان ومدیریت» دوره کارشناسی ارشد. انتشارات گاندی(1396)
ترجمهکتاب « آموزش مسئولیت پذیری از طریق فعالیتهای چسمانی» انتشارات علم و حرکت،1396
ترجمه كتاب «آینده تربیت بدنیو ورزش مدارس در دنیای امروز»، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین. 1397
داوریبیش از 110 مقاله علمی- پژوهشی (نشریه مطالعات مدیریت ورزشی، ورزش پرورشی در پژوهشگاهتربیت بدنی و علوم ورزشی)
طراح سؤال بیست و ششمین دورهمسابقات علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی زن و مرد كشور(1393)
طراح سوالات دوره های كارشناسیارشد دانشگاه پیام نور بیش از 8 ابلاغ
استاد راهنمای» انگیزش مقایسه پیشرفت ورزشی دانش آموزانموفق و ناموفق شرکتکنندهدر المپیاد ورزشی درون مدرسهای»(1394)
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان«ارتباط حمایتسازمانی و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی دبیران تربیت بدنی استان البرز»1395
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«تاثیر آموزش خودآگاهی بر سازگاری و خودکارامدی رزمی کاران تیم ملیایران»1395
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«مقایسه دیدگاه مربیان با ورزشکاران نخبه ایران در خصوص معیارهایاستعدایابی تنیس»1395
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«ارتباط فعالیت بدنی با بهره وری و شادکامی کارکنان سازمان فرهنگیورزشی شهرداری کرج»1395
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«ارتباط مدیریت کارامد و ارتباطات سازمانی با پویایی سازمانیکارشناسان ورزشی وزارت ورزش و جوانان»1395
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«بررسی رابطه جو سازمانی با اثر بخشی دبیران تربیت بدنی مدارسشهرستان رشت»، 1396
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«توصیف ومقایسه اثر بخشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد دوره اول متوسطهشهر تهران از دیدگاه مدیران مدارس» 1396
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«ارتباط حمایت سازمانی و اخلاق حرفه ای با تعهد سازمانی معلمان زنتربیت بدنی استان تهران»، 1396
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«نقش معلم ابتدایی در استعدادیابی ورزشی» استان تهران»، 1397
استاد راهنمای پایان نامه کارشناسیارشد با عنوان«ارتباط ویژگیهای فردی و شغلی ماساژورهای استان تهران با فرسودگیشغلی»، 1396
اخذ درجه بین المللی داوریشنا (1382)
احکام و سوابق مربیگری ونجات غریق
اخذمربیگری درجه یک شنا 1390
اخذگواهینامه مدرسی شنا (1393)
اخذمربیگری درجه 3 ژیمناستیك (1390)
اخذمربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی(1370)
اخذمربیگری درجه 3 هندبال(1389)
اخذمربیگری درجه 3 دوچرخه سواری (1372)
اخذاحکام نجات غریق درجه 2 و 1 (1371) (1365)
کسبمقام دوم مسابقات شنای کارکنان وزارتخانه ها و سازمانهای کشور (1380)
برخی از تقدیر نامه ها
بهپاس دریافت عنوان پزوهشگر برتر سال 1388 از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش
بهپاس دریافت عنوان کارشناس نمونه دستگاهی در نهمین جشنواره شهید رجایی وزارت آموزشو پرورش 1385
بهپاس تقدیر از تلاش در جهت تألیف و ترجمه کتاب اهداف و راهبردهای در آموزش و تربیتبدنی پنجمین جشنواره کتابهای آموزشی رشد1385
بهپاس ارائه مقاله های متعدد در مجله زیور ورزش از مقام معاون وزیر ( معاون تربیتبدنی و تندرستی )
بهپاس ترجمه مقالات و کتابهای ورزشی تربیت بدنی از مقام معاون وزیر ( معاون تربیتبدنی و تندرستی)
بهپاس تلاش در جهت پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از مقام معاون وزیر (معاون تربیت بدنی و تندرستی )
بهپاس ارائه طرحهای ارزنده در تحقق برنامه های معاونت تربیت بدنی از مقام معاون وزیر( معاون تربیت بدنی و تندرستی، نصرالله سجادی)
بهپاس پژوهشگر برتر سال کشور از مقام محترم وزیر آموزش و پرورش (دکتر حاج بابایی)سال 1388.
بهپاس نظارت علمی بر كتابهای ایفای نقش تربیتی معلم، مدیر و كاركنان مدرسه (معاونوزیر، كیومرث هاشمی)1389
بهپاس نظارت بر طرح سباح (آموزش شنا پایه سوم ابتدایی) از قائم مقام وزیر در امورتربیت بدنی و سلامت، كیومرث هاشمی (1390)
بهپاس اهتمام در تالیف و تولید كتابهای درسی و رسانه های آموزشی و تربیتی درس تربیتبدنی و سلامت از معاون وزیر، دكتر محمدیان (1391)
بهپاس پیشبرد برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت از معاون وزیر در امور تربیتبدنی و سلامت (دكتر مهرزاد حمیدی) (1392)
بهپاس اهتمام در تالیف و تولید كتابهای درسی و رسانه های آموزشی و تربیتی درس تربیتبدنی و سلامت از معاون وزیر، دكتر محمدیان (1394
و....
ابداعات:
· طراحیوساخت پکیج حرکات اصلاحی و آنتروپومتریک1382
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.