1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
پنجشنبه ها
مدرک
رشته
سال اخذ مدرک
معدل
محل تحصیل
دیپلم
دانشسرای مقدماتی
1359
65/17
آستارا
فرهنگ و ادب
1363
59/17
رضوانشهر
فوق دیپلم
دینی و عربی
1365-1364
نا تمام
تبریز
کارشناسی
دبیری تربیت بدنی
1369
38/17
دانشگاه گیلان
کارشناسی ارشد
تربیت بدنی (روانی-حرکتی)
28/6/1372
78/17
دانشگاه تربیت مدرس
دکتری
مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
9/4/80
02/18
دانشگاه تهران
ح) خدمات علمی- اجرایی
ردیف
عنوان
مشخصات
1
مدیر گروه تربیت بدنی
از 2/3/74 لغایت 1/7/75 و از 11/3/79 لغایت 8/80
2
معاونت آموزشی دانشکده تربیت بدنی
از 13/11/76 لغایت 1/12/78
3
استاد راهنمای دانشجویان شاهد و ایثارگر
سال های 1380- 1374
4
ویراستاری علمی کتاب
بیم مکانیک کاربردی در ورزش، دکتر علیجانیان، دانشگاه گیلان، 1376
5
دونده نیمه استقامت، خانم کیانی، دانشگاه گیلان، 1377
6
تمرینات پایه در بازتوانی، آقای اکبر، دانشگاه گیلان، 1378
2- استادیاری
7
مدیر دفتر نظارت و سنجش آموزش دانشگاه
از 8/80 لغایت 25/12/84
8
عضویت در شوراهای مختلف دانشگاه گیلان
شورای آموزشی، تحصیلات تکمیلی، کمیته ترفیع، بورس، عضو اجرایی کمیسیون های تخصصی هیات ممیزه، شورای هدایت استعدادهای درخشان، شورای عمومی دانشگاه، کمیته برنامه ریزی درسی و کمیته کارآفرینی دانشگاه.
9
مدیر گروه با حفظ سمت
تا 25/12/84 و نامه شماره 11- 3286 مورخ 3/3/85
10
از 3/4/ 85
11
ویراستار علمی کتاب
واژه نامه توصیفی تربیت بدنی و ورزش، نژاد سجادی-86
12
واژه نامه توصیفی تربیت بدنی و ورزش، نژاد سجادی
3-دو ره دانشیاری و استادی
از9/2/88تا / / 89
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده تربیت بدنی
۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲
مدیر گروه مدیریت ورزشی
تا کنون ۱۳۹۵
عضو اسبق گروه مدیریت پژوهشکده تربیت بدنی
عضو اسبق شورای نشرپژوهشکده تربیت بدنی
عضو کمیته استعدادیابی اداره کل تربیت بدنی استان
عضو اتاق فکراداره کل تربیت بدنی استان
عضوهیات تحریریه 4 نشریه مدیریت ورزش
سردبیر نشریه مدیریت و توسعه ورزش دانشگاه گیلان
عضو شورای برنامه ریزی درس تربیت بدنی وزارت اموزش وپرورش
1388-1391
مجددا از سال 1398
عضو شاخه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت تحقیقات علوم و فناوری
از 1397 تاکنون
ج) مقالات چاپ شده
1- دوران مربی
نام نشریه
مشخصات نشریه
ماده کافئین چه تأثیری روی بدن و حرکات ورزشی دارد؟ (1)
ورزش و ارزش
شماره 74، دی ماه 68، ترجمه، 3 صفحه
ماده کافئین چه تأثیری روی بدن و حرکات ورزشی دارد؟ (2)
شماره 75، بهمن ماه 68، ترجمه، 2 صفحه
ویتامین ها- نیروی محرکه بدن ورزشکار
شماره 79، مهر 69، ترجمه، 4 صفحه
تحلیل حرکات دراز و نشست و کشش بارفیکس
شماره 81، آذر 69، تألیف، 4 صفحه
نحوه بازگشت بدن ورزشکار به حالت اولیه
شماره 74، تألیف، 2 صفحه
کاهش احتمال آسیب پذیری در ورزشکاران با تمرینات کششی
شماره 90-89 ، 1372، 7 صفحه
مقایسه صفات شخصیتی دانشجویان پسر
شماره 105، 1372، رساله کارشناسی ارشد، 4 صفحه
رابطه صدمات پا و کفش های ورزشی
شماره 107، فروردین 73، ترجمه، 7 صفحه
کفش و ورزش
ورزش و دانشگاه
شماره 96-95 ، سال 73، ترجمه، 7 صفحه
کفش و ورزش و کفش ورزشی کودکان (1و2)
شماره 97 و 102، سال 73، ترجمه، 3 صفحه
رفتار حرکتی افراد چشم سیاه و ورزش
شماره 105-104، سال 74، ترجمه، 1 صفحه
هورمون ها ورزش
شماره 119، سال 76
13
بررسی وضعیت بدنی دانشجویان پسر دانشگاه گیلان- طرح پژوهشی
المپیک
شماره 1و2، سال چهارم، 1375، دو نفری، نفر دوم
14
مقایسه عوامل آمادگی جسمانی خواهران دوقلو
حرکت
شماره 5، تابستان 79، سه نفری، نفر دوم، صفحه 47-39
15
المپیزم و المپیک زمستانی
شماره 3و 4 (پیاپی 81) ، سال 1379، 8 صفحه
16
شخصیت و ورزش
شماره 1و2 ( پیاپی 9) ، 1376
17
صدمات چشم در در ورزش
سال 67
18
بررسی عوامل استرس زای شغلی مربیان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی کشور
حرکت- تز دکتری
شماره 6، پاییز 79، صفحات 71-59، 4 نفری، نفر اول
2- استادیاری از ۱۳۸۰-۱۳۸۸
19
بررسی عوامل نگهدارنده و استرس زای شغلی در مربیان تربیت بدنی دانشگاه های کشور
المپیک، تز دکتری
سال 10، شماره 1و2، تابستان 81، 1 نفری
20
مقایسه رفتار حمایتی مدیران ورزش دانشگاه های کشور از دیدگاه مدیران و مربیان
حرکت، تز دکتری
شماره 14، زمستان 81، 4 نفری، نفر اول
21
بررسی اهداف دانش آموزان از فعالیت در کلاس های تربیت بدنی
شماره17، پاییز 82، 3 نفره، نفر اول
22
بررسی مشکلات مدیریت کلاس های تربیت بدنی مدارس
سال 11، شماره 24، 3 نفره، نفر اول، زمستان 82
23
بررسی عوامل استرس زای شغلی دبیران تربیت بدنی رشت
سال 12، شماره 25، بهار 83، 3 نفره، نفر اول
24
المپیزم- تفکر اجتماعی- تربیتی کوبرتن
شماره 23، تابستان 82، سال 11
25
بررسی عوامل نگهدارنده شغلی مربیان تربیت بدنی دانشگاه ها- تز دکتری
پژوهش در علوم ورزشی
پژوهشکده تربیت بدنی، سال1، شماره 4، زمستان 81
26
تدوین نورم آمادگی جسمانی دانش آموزان دختر
شماره 8، تابستان 81، 3 نفری، نفر دوم
27
تأثیر ویژگی های جسمانی- حرکتی دختران در ورزش
زیور ورزش
شماره 18، سال سوم، فروردین 81
28
مدل های آموزش تربیت بدنی و ورزش مدارس
29
مشاهدات دقیق و استعدادیابی حرکتی
شماره 22، سال 4، آذر 82
30
اصول برنامه ریزی حرکتی
شماره 23، سال 4، دی 82
31
برای دانش آموزان کم توان چگونه تدریس کنیم؟
شماره 24، سال 4، بهمن 82
32
اثر حضور تماشاگران زن و مرد بر اجرای مهارت
3 نفره، نفر دوم، شماره 17، پاییز 82
33
بررسی جهت گیری ورزشی دانشجویان ورزشکار
3 نفره، نفر اول، شماره 24، سال 84، ص 72-59
34
تعیین شاخص فعالیت بدنی و ارتباط آن با . . .
3 نفره، نفر دوم، شماره 19، سال 84
35
مراحل برنامه ریزی درس تربیت بدنی
شماره 26، سال 5، فروردین 3
36
روش تدریس تربیت بدنی داخل کلاس
شماره 170، اسفند 82، ص 8-6
37
نقش ورزش مدارس در ورزش همگانی و قهرمانی
شماره 169، بهمن 82، ص 12-10
38
مقایسه عوامل نگهدارنده شغل دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی
شماره 20، تابستان 83، ص 71-55
39
مدل آموزش شناختی یا دانشی در تربیت بدنی و ورزش مدارس
2 نفره، نفر اول، شماره 30، دی 83
40
امادگی قلبی –تنفسیوجربی بدن عوامل خطرزای...........
المبیک
بهار84-29-صص107-114-سه نفره-دوم
41
الگوی رشد جسمانی و وضعیت بدنی دانش آموزان
شماره 25، سال 4، اسفند 82، ص 8
42
مقایسه مشکلات مدیریت کلاس های تربیت بدنی مدارس
ش34-1386-ص127-141
43
مقایسه ویژگی های اصلی پهلوانی در شاهنامه
سال 14- ش4- زمستان 85
44
بررسی وضعیت آموزشی بازی در مراکز پیش دبستانی
چاپ شده
45
نیاز سنجی درس تربیت بدنی در دوره نظری
3نفره، نفر دوم، شماره 13، پاییز 84
46
چگونه ایمنی کلاس تربیت بدنی و ورزش را حفظ کنیم
شماره 32، آذر 84
47
مدل های آموزشی عاطفی- اجتماعی در تربیت بدنی
شماره 174، دی 84
48
مدیریت رفتار د رکلاس تربیت بدنی
49
فرهنگ سازی در ورزش مدارس
شماره 25- اسفند 82
50
The effects of walking
International J. fitness
2005, 1. pp 39-44
ارزشیابی مسابقات علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی
86—ش9/ص 47-57
51
The Relationship between Collective Efficacy, Group Cohesion and Team Performance in Professional Volleyball Teams
Brazilian Journal of Biomotricity
2009July
52
مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار
- مطالعات علوم ورزشی
زمستان 87/ش1
53
تاثیر حضور تماشاگران بر میزان پرخاشگری بازیکنان
شماره 29 پاییز –نفردوم85
54
ارزشیابی سیستم ارزشیابی عملكرد معلمان تربیت بدنی
علوم حرکتی
زمستان 87
3- دوره دانشیاری از ۱۳۸۸-۱۳۹۲
55
The Relationship between Coach's Leadership styles and Team Cohesion in Iran Football Clubs Professional League
2009July3(2): 111-120
56
The Relationship between Team Motivational Climate and Goal Orientation in Athletes
World journal of sport sciences
2009
57
job Retention Factors among Physical Educators
58
Compressive Review of Organizational Effectiveness in Sport
Sport management international journal
2011.2
59
Coaching Leadership Styles And Group Cohesion
among Iranian Professional Teams
1390/ 6/ 20
60
The Coach’s Leadership Styles, Team
Cohesion and Athlete Satisfaction
Among Iranian Professional Teams
Research Journal of International Studies
2010/semtember
61
Goals of participation in physical Education classes
Biological Problems of Physical Training and Sports
29/9/2011
62
Comparing Iranian National Individual Sports Athletes of strategies of Coping with Stress
Annals of Biological Research
8/11/2011
63
A study of Sources of Stress in International and
National Referees of Soccer, Volleyball, Basketball and Handball in Iran
5/5/2012
64
The Relationship between the Self-Efficacy of Physical Education Teachers and Styles of Physical Education Classroom Management
Australian Journal of Basic and Applied Sciences
2011
65
مقایسه اولویت نیازهای جسمانی، مهارتی، شناختی و عاطفی دانش آموزان مدارس کشور
تعلیم وتربیت
بهار 88
66
بررسی انگیزه های داوطلبی درورزش
پاییز 88
67
بررسی نیازهای آموزشی درس تربیت بدنی در مدارس متوسطه ایران
پژوهش درعلوم ورزشی
تابستان 88
68
نیاز سنجی برنامه درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی کشور
69
بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی عملكرد معلمان تربیت بدنی وغیر تربیت بدنی
70
مقایسه افسردگی دانشجویان فعال وغیر فعال بر اساس ویژگی¬های دموگرافیک
پژوهشنامه علوم ورزشی
71
مقایسه انگیزه شركت در فعالیت¬های مختلف ورزشی روزانه دربین گروه¬های مختلف مردم شیراز
72
بررسی میزان بروز رفتارهای پرخاشگری بازیکنان تیم فوتبال پگاه در رقابت های لیگ حرفهای فوتبال ایران
73
بررسی انگیزه شركت كنندگان ورزش همگانی در فضاهای روباز
74
بررسی شیو ههای مقابله با استرس درورزشکاران
بررسی شیوههای مقابله با استرس درورزشکاران
75
ارزشیابی مسابقات علمی-تخصصی معلمان تربیت بدنی وتاثیر ان بر عملكرد حرفه ای
76
بررسی موانع داوطلبی در انجمنهای ورزشی دانشگاهها
حرکت-مدیریت ورزشی
77
مقایسه دیدگاه ها و انگیزه های دانشجویان ورزشکار ایرانی و غیرایرانی درباره فعالیتهای بدنی و ورزشی
زمستان 88
78
مقایسه اهداف درس تربیت بدنی و ورزشی از دیدگاه متخصصان، معلمان، دانش آموزان و والدین کشور
علوم حرکتی وورزشی
17/10/89
79
ارتباط بین چوسازمانی مدارس وتحلیل رفتگی شعلی معلمان تربیت بدنی
80
رابطه سبک¬های رهبری مربیان وانسجام گروهی در تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران
بهار 89
81
رابطه شیوه های اعمال قدرت مربیان با رضایتمندی ورزشكاران زن استان مازندران
82
تأثیر پویایی گروه و سبك رهبری مربیان بر عملکرد تیمی باشگاههای والیبال لیگ برتر ایران
تابستان 89
83
سبك رهبری مربیان و رضایتمندی ورزشكاران
حرفه ای ایران
مطالعات مدیریت ورزشی/پژوهشکده
زمستان 89
84
های داوطلبان شرکتاولویتبندی انگیزه¬کننده در نهمین المپیاد ورزشی دانشجویان ایران
مطالعات مدیریت
85
رابطه هوش هیجانی ورضایت شغلی معلمان
حركت- مدیریت ورزشی
پاییز 89
86
مقایسه منش ورزشی ورزشکاران مرد نخبه رشته های تیمی و انفرادی
87
رابطه سبکهای مربیگری با انسجام گروهی و موفقیت تیم های والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های ازاد
88
بررسی نگرش دانشجویان تربیت بدنی نسبت به شغل آینده خود و ارتباط آن با نیاز رشدی آنها
89
توصیف نیاز های آموزشی دانش آموزان دوره راهنمایی ایران در درس تربیت بدنی و ورزش ازدیدگاه متخصصان، معلمان ، دانش اموزان و والدین
تابستان89
90
بررسی رضایتمندی داوطلبان شرکت کننده در نهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
بهار 90
91
تحلیل کیفی تولیدات علمی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران در مجلات بین المللی
مدیریت ورزشی
92
مقایسه میزان دستیابی برنامه ورزشی نود به اهداف خود از دیدگاه مدیران، کادر فنی و داوران فوتبال لیگ برتر
تابستان 90
93
مقایسه کیفیت زندگی افراد شرکت کننده و غیر شرکت کننده در ورزش همگانی
94
مقایسه اولویت ابعاد رضایتمندی ورزشکاران
پاییز 90
95
بررسی وضعیت كمی و كاربرد ابزارها و رشته های ورزشی در ایران باستان
زمستان 90
96
رابطه سبک های رهبری تحولگرا و عملگرای مدیران مدارس با تعهد سازمانی دبیران تربیت بدنی
علوم حركتی//مدیریت و رفتار
حرکتی/ش17/1390/ ISC/ISSN:
-0716 -2252
97
The Relationship Between Collective Efficacy and Coaching Behaviors in Professional Volleyball league of Iran Clubs
World Journal of Sport Science
2010
98
بررسی همبستگی بین مواد مختلف آزمون آمادگی جسمانی ایفرد
پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش
1735 - 5354 :ISSN
شمارة 4، زمستان 1389
99
طراحی مدل اثربخشی سازمانی فدراسیون های جمهوری اسلامی ایران ورزشی بر اساس رویکرد ارزشهای رقابتی
مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار //مازندران/14/زمستان 90
ISC.ISSN:5397-2008
100
تحلیل عاملی متغیرهای بروز پرخاشگری تماشاگران از دیدگاه داوران فوتبال ایران
/بهار 91/ش 13/صص201-214
ISC/ISSN: 2008-9341.
101
بررسی اهداف حمایت ورزشی در لیگ های برتر ایران
حرکت- مدیریت ورزش
دانشگاه تهران تابستان 91
102
بررسی راه کارهای جذب اسپانسرها در فوتبال حرفهای ایران
مطالعات مدیریت ورزشی
ISC/ISSN: 1735-7314
/بهار 91/ش 13/صص136-123
103
طراحی الگوی تصمیم گیری حمایت مالی در ورزش
تابستان 14/تابستان 91//صص13-24/مدیریت ورزشی
104
/پاییز 91-ش14-صص161-176
105
بررسی عوامل استرس زای داوران ملی و بین المللی ورزش ایران
زمستان91
106
بررسی موانع اشتغال فارغ التحصیلان رشتۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران/ش14/1390
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار
107
Designing organizational effectiveness model of selected IRAQ sport federations’
Sport management international journal/یونان
Directory of Open Access Journals ( DOAJ)/ Google Scholar/SPORT Discus/Open J-Gate/Index Copernicus
ISSN/EISSN: 17914027/ش1/2013/جلد9
108
بررسی نیازهای جسمانی، مهارتی، شناختی و عاطفی دانشآموزان دختر مدارس ایران در درس تربیت بدنی و ورزش
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتا
رفتار /91/ش19ISC/ISSN:2252-0716
109
Relationship between Emotional Intelligence and athlete’s mood with team-Efficiency and Performance in elite- handball player
International Journal of Sport Studies
. Vol., 2 (3), 155-162, 2012
ISSN 2251-7502
110
رابطه هوشهیجانی و روشهای مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار
رفتارحرکتی و روانشناسی ورزش
دانشگاه بهشتی-ش5-409-419
111
بررسی اثربخشی سازمانی فدراسیون های جمهوری اسلامی ایران
ش4/ زمستان 91 تربیت معلم
4- دوره استادی از ۱۳۹۲
112
انگیزههای حمایت هواداران باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
ش20/دی 92/ صص 63-78
113
مقایسه شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان باشگاهی از دیدگاه کارشناسان، ورزشکاران و مربیان
ش17/ت1392/ صص191-214
114
تحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان حرفهای فوتبال ایران
پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی
ش5/ت92/ صص 35- 48
115
مقایسۀ عوامل استرسزای مربیان حرفهای فوتبال ایران
/ش21/اسفند 92/ صص 37-54
116
TheRelationship between children’s attitude toward physical activity and their physical activity levels
/IJSS/ترکیه
/2013/ 3(10)/1126-1131/
117
تحلیل وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی /
مدیریت و توسعه ورزش
ت92/ش2/ص1-19
118
طرّاحی مدل ملاکهای انتخاب حمایت ورزشی در ایران
دی92/ش1/ص75-86
119
بررسی تعامل بین محیط اکادمیک و صنعت ورزش ایران بر اساس تحلیل اسناد و ساختار
ش6/پ92/ صص 91-108
120
رابطه شیوهی فرزندپروری والدین با میزان فعالیت بدنی فرزندان
مطالعات روانشناسی ورزش
ش6/زمستان 92/صص 25-36
121
بررسی اولویت درس تربیت بدنی در میان سایر دروس مقطع راهنمایی
مدیریت و توسعه ورزش/
دی92/ش3/ص75-86
۱۲۲
مطالعه اهمیت تن و روان در ساهنامه
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی/ پیام نور
ش3. زمستان 92
۱۲۳
رابطه فرهنگ با ساختار سازمانی اداره کل ورزش جوانان استان گلستان
1392
۱۲۴
بررسی انگیزه حضور و رضایت تماشاگران مسابقات كشتی آزاد و فرنگی لیگ برتر ایران
مدیریت منابع انسانی در ورزش /
/92/ش1/صص
51-61
122
معرفی ابزار اندازه گیری اثربخشی فدراسیون های ورزشی بر اساس رویکرد ارزش های رقابتی
ش22/ فروردین 93/ صص 63-84
123
مقایسه ویژگیهای شغلی داوران فوتبال ایران
ش8/بهار93/ صص 55-65
124
Designing a managerial skills model for chief executive officers
Sport Science Review
2014 رومانی/
125
تحلیل الگوهای اثربخشی درفدراسیونهای ورزشی بر اساس رویکرد ارزشهای رقابتی
دوره6 –ش 2-1393- صص361-380
126
127
رابطه میان پایگاه اجتماعی –اقتصادی٬ تعهد سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان راهنمایی و متوسطه شهر رشت
تعلیم و تربیت
30/شماره1/بهار93
128
تحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان زن لیگ برتر والیبال ایران
مطالعات مبانی مدیریت در ورزش
تابستان 93
130
تحلیل روش شناسی مطالعاتی تولیدات
مدیریت ورزشی ایران
پژوهش های كاربردی در مدیریت ورزشی
102 - 9 پیاپی)، تابستان 1393 ، ص 85 )
استادی-ازسال 1392
عنوان مقاله
اسامی همکاران)
امتیاز
سال
شماره
۱۳۱
ISC
رمضانی نژاد- رضایی- خسروی- ملایی
۱۳۲
روحانی- طالب پور-رمضانی نژاد-ملایی
۱۳۳
رمضانی نژاد- خبیری – ریحانی- عیدی
۱۳۴
ریحانی(دانشجو) - عیدی-رمضانی نژاد- عباسی- میرزایی
۱۳۵
International journal of sport studies (IJSS)
2013
3(10)
همتی نژاد- بهروزی- رمضانی نژاد -نامجو-فرجی- فرزان
۱۳۶
تحلیل وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی
پژوهشی
برومند-همتی نژاد- رمضانی نژاد
۱۳۷
دستوم(دانشجو) – رمضانی نژاد- بنار-فرجی
۱۳۸
عبدی(دانشجو) – بهروزی(دانشجو) - رمضانی نژاد
۱۳۹
مدیریت منابع انسانی در ورزش
رمضانی نژاد/ اسدی/ زمردی و هژبری
۱۴۰
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
رمضانی نژاد/ بهرامی پور/ عسگری
۱۴۱
هژبری- رمضانی نژاد- همتی نژاد
۱۴۲
1393
30)1(
رمضانی نژاد / همتی نژاد/سلام دوست/ تقی پور/
۱۴۳
رمضانی نژاد/ صاحبکاران/ خلیق/ اردمه /اکبر.
۱۴۴
بهار 8
رمضانی نژاد- لقمانی-پورسلطانی
۱۴۵
نمایه بین المللی
رومانی
2014
1-2/
بنار- رمضانی نژاد – سورانی – گوهر رستمی یگانه فر
۱۴۶
عیدی-رمضانی نژاد- یوسفی- ملک اخلاق
۱۴۷
عیدی-رمضانی نژاد-یوسفی- عسگری
۱۴۸
تحلیل روش شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی
رمضانی نژاد- رضایی- دستوم – احمدی
۱۴۹
Validation of Provincial Indicators of Competitive Sport Development
International Journal of Sciences: Basic and Applied Research IJSBAR) )
انجمن علوم ورزشی اردن
14)2(
رمضانینژاد- یاسوری- جوادیپور- ملائی
۱۵۰
مطالعه تجربی مدل ویژگیهای شغل در ورزش: شواهدی از داوران فوتبال
رمضانینژاد- لقمانی- پورسلطانی
۱۵۱
تدوین الگوی اثربخشی فدراسیونهای منتخب ورزشی عراق
همتی نژاد، رمضانی نژاد، عیدی، ابراهیم
187
۳۷ مقاله چاپ شده
از سال ۱۳۹۴ تا پاییز ۱۳۹۶
منبع : در سایت پژوهش دانشگاه گیلان
222
25 مقاله چاپ شده
از پاییز ۹۶ تا پاییز ۱۳۹۷
ط) دوره های آموزشی//و گواهینامه
1- مربی و استادیاری
نام دوره
سازمان
مدت
دوره مقدماتی مربیگری روان شناسی ورزش
کمیته ملی المپیک
60 ساعت
16- 30/11/72، تهران با همکاری انجمن بین المللی روان شناسی ورزش (ISSP).
دوره پیشرفته مربیگری روان شناسی ورزش
100 ساعت
16- 30/1/1373، تهران با همکاری انجمن بین المللی روان شناسی ورزش
دوره مدیریت و رهبری در ورزش
5 روز
10- 14 /4 /1374
دوره آشنایی با تاریخ و فلسفه المپیک
کمیته بین المللی المپیک
45 روز
یونان- 1998
برنامه امادگی وتندرستی در مدارس
کارگاه اموزشی
1روز
گیلان-رحمانی نیاو....85
الگوهای تدریس ومدلهای اموزش تربیت بدنی در مدارس
2روز
87-وزارت اموزش وپرورش-سنندج
2- دانشیاری
مدیریت MBA
ضیافت اندیشه استادان
10 روز
پژوهشگر منتخب استانی سال88
گیلان
1388
پژوهشگر منتخب استانی سال89
1389
۵
پژوهشگر نمونه دانشگاه
۱۳۹۱
۱۳۹۲
۱۳۹۷
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.