1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
با توجه به برنامه ریزی ترم
دکترای معماری ،دانشکده معماری ، دانشگاه لاسپینزایرم، ایتالیا (اسفند 1396)
کارشناسی ارشد پیوسته معماری ، دانشکده معماری وشهر سازی دانشگاه علم وصنعت ایران (اسفند 1375)
مدر س و عضو هیئت علمی دانشگاه ایوان کی مدرس دروس معماری در دانشگاه های محتلف کشور از سال 1377 تا کنون
عضو سازمان نظاممهندسی ساختمان استان تهران، دارایپروانه اشتغال بکار پایه ارشد مهندسی معماری درزمینه های طراحی ,نظارت واجرا(تاکنون-1376)
عضو کانون فارغ التحصیلان مهندسی معماری دانشگاه علم وصنعتایران (تاکنون-1375)
عضو کانون همکاریهای مهندسان معمار ایران وایتالیا در رم(تاکنون- 1393)
داور مقالات فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم وتربیت و فصلنامه خانوادهو پژوهش وابسته به وزارت آموزش وپرورش 1398
سوابق حرفه ای در زمینه طراحی معماری و مسئولیتها ی حرفه ای
دانشگاه فرهنگیان (سازمانمرکزی در تهران) مهر 97 تاکنون
سمت : رئیس اداره فنی عمران وتجهیزات
شرکت بازرگانی شاهد (خرداد98 تاکنون )
سمت : مشاور درکنترل تهیه طرح ها واجرای پروژه منطقه ویژهاقتصادی نمین
طراحی ساختمان تجاری و فروشگاه لباس در شهر سلماس (1396)
طراحی ساختمان اداری کارخانه تولید اسکلت و سازه هایفلزی شرکتآژینه سازان کاسپین در شهرک صنعتی صفادشت استانالبرز (1392)
طراحی ویلای مسکونی در کلاچای ،کارفرما : یوسف اویسی (1392)
طراحی یک باغ ویلای لاکچری مسکونی شامل 8اتاق خواب، دواستخر، سونا جگوزی،سالن ورزش،4 بار،اتاق بیلیارد،محوطه سازی و... در طاووسیه کرج ویک ویلای مسکونی فول امکانات درسلماس ،کارفرما: آقای زکریا زینالی (91)
طراحی ساختمان اداری کارخانه عرفان دارو در شهر صنعتیهشتگرد کارفرما :شرکت عرفان دارو (91)
طراحی المان معرفی ورودی محلات منطقه 16 تهران کارفرما:معاونتزیباسازی شهرداری منطقه 16 تهران
طراحی میدان جمهوریاسلامی و سرای محله هاشمی کارفرما : شهرداری منطقه 10 تهران ( 88-89)
طراحی مجتمع دانشگاهی زیبا کنار ،شامل طرح جامع و ساختمانهای پنج دانشکده در زیباکنار،کارفرما : نیرودریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (89-88)
طراحی طرح جامع و ساختمان دانشکده معماری دانشگاه غیرانتفاعیدیلمان در شهر لاهیجان (90)
مهندسان مشاور بهسازان سرزمین پایا(92-87)
سمت: نایب رئیس هیئت مدیره و طراحی و نظارت پروژه های شرکت
دانشگاه علم وصنعت ایران –دفترطرحهای عمرانی(86-87)
سمت :کارشناس ارشد دفتر طرحهای عمرانی
طراحی بوستان خواهران( شامل دو تیپ آلاچیق،تریا و لندسکیپ)،طرح توسعه محوطه خوابگاهی وسایت تندرستی ،ورودیهای جنوب غربی و جنوبی دانشگاه،پارکینگ های ضلع شرقی ودانشکده راه آهن،محوطه سلف مجتمع خوابگاهی،ورودی تریایخواهران،تغییرات ساختمان اداری و آسایشگاه جانبازان،طرح اولیه مرکز پژوهش دانشگاه،طرح اولیه دانشکده فنی (معماری)، کارشناس پروژه های پردیس های بهشهر،دماوند واراک ساختمان شماره 2 و ساختمان آزمایشگاه سازه وتکنولوژی بتن دانشکده عمران،توسعه خوابگاهها و . . .
طراحی ورودی اضلی ، ساختمان اداری و انبار مرکزی کارخانهگروه شرکتهای مپنا در فردیس کرج ،کارفرما: گروه شرکتهای مپنا( 88-89)
طراحی فاز 1و2 مدرسه راهنمائی 9کلاسه ،کارفرما: اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی- (87)
طراحی فاز 1و2 مدرسه راهنمائی 9کلاسه کارفرما:اداره کل نوسازی مدارس استان فارس (87)
طراحی فاز 1و2 هنرستان فنی حرفه ای و مدرسه راهنمائی 9کلاسهشهر سمنان ،کارفرما :اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان - (86)
مهندسان مشاور آرته طراحان پادیر(89-87)
سمت :طراح و مسئول بخش معماری
طراحی مجتمع آموزشی قاضی آبادخرم آباد؛ مجتمعآموزشی حیات طیبه خرم آباد مجموعه اقامتی و مدرسه ابتدائی بیشه در استان لرستان؛ کانونبسیج ، مدرسه راهنمائی جمهوری مدرسهراهنمائی حر ،مدرسه ابتدائی نامجو ،مدرسهابتدائی رهنما، دبیرستان بوستان در تهران ، سالن بزرگ اجتماعات خرم آباد ، کارخانهساخت قطعات خودرو در شهرک صنعتی کاسپین ، توسعه بیمارستان خانواده در عشرت آبادتهران و شهر بازی در کرج,پژوهشسرای دانش آموزی و مجتمع فرهنگی شهید رجائی خرم آباد و ساختمان اداره کل منابع طبیعی استانلرستان در خرم آباد
سازمان نوسازی مدارس توسعه وتجهیز مدارس کشور(86-81)
سمت : رئیس گروه معماری سازمان مرکزی
طراحی فاز 1ساختمان مرکزی،طراحی فاز 1و2 دبیرستان تیپ9کلاسه سرد ، هنرستان کاردانش480نفرهتیپ اقلیم سرد،4تیپ سردر ورودی ،خوابگاهدانش آموزی180نفره ، مدارس ابتدائی 1و2و3و4و5 کلاسه تیپ ، و کنترل ونظارت بر تهیهحدود یکصد وبیست تیپ و موردی نقشه های آموزشی ،اداری و ورزشی ، عضو کمیته تالیفاتسازمان ، مسئول گروههای نظارتی تخصصی متعدد بازدید از استانها،همکاری در تهیهشناسنامه فنی ساختمان مدارس ، مسئول گروه بررسی مقاوم سازی مرحله اول 50 مدرسه دراستان تهران ، شرکت در جلسات وکمیسیونهای تخصصی سازمان و . . .
طراحی فاز1 ساختمان دانشکده خواجه عبدا.. انصاری شاملکتابخانه مرکزی ، سالن اجتماعات و کلاسهای آموزشی در دانشگاهآزاد اسلامی واحد دزفول، کارفرما: معاونت عمرانی دانشگاه
طراحی فاز 1خانه سالمندان در اندیمشک، کارفرما : آقای حسنپور نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی(85)
مهندسین مشاور کوشا پایدار (81)
سمت کارشناس طراح دفتر فنی مقیم طرح الغدیر؛تهیه وتغییراتنقشه های فاز 1و 2 ساختمان اصلی طرح الغدیر
طراحی فاز1 مجموعه تجاری وسینما واقع در میدان شهر ری(منطقه20 تهران)(79)
مهندسین مشاور فرآیند معماری(سهامیخاص)(79-78)
سمت :کارشناس طراح –تهیهنقشه های فاز2پیست دوچرخه سواری اهواز وتهیه مطالعات پادگان آموزشی در سیستانوبلوچستان.
تعاونی مسکن معین (تعاونی نمایندگان ادواری مجلس شورایاسلامی)(76-75)
تهیه طرحهای مسکونی اعضاء ونظارت بر اجرای آنها واقع درمنطقه پونک
شرکت داروئی پسوک (79-78)
طراحی فاز 1و2 کارخانه داروسازی در فیروز کوه
شرکت داروئی سپیده دهدشت( با مسئو لیت محدود) (79-78)
تهیه نقشه های فاز 1 ساختمان اداری کارخانه دارو سازی درشهرک صنعتی اشتهارد
شرکت داروئی عرفان دارو(با مسئولیت محدود)(78-77)
طراحی فاز 1و2و نظارت عالیه براجرای کارخانه دارو سازی واقعدر شهرک صنعتی هشتگرد
مهندسین مشاور فضا معمار(سهامیخاص)(76-75)
سمت : رئیس آتلیه ؛تهیه طرح فاز 1و2 ویلای مسکونی سفیراندونزی در تهران و چند پروژه مسکونی در تهران ودماوند
مهندسین مشاور پویا شهر(سهامی خاص)(73-72)و(78-77)
سمت :کارشناس ارشد دفتر مرکزی ؛مسئول رمز مارلیک ؛مسئولدفتر خدماتی شهرسازی (همکار) منطقه 19 شهرداری تهران؛ تهیه نقشه های فاز 2 ویلایمسکونی در سیاهکل ؛همکاری درصدور حدود 30 مورد پروانه ساختمانی وپایان کار درمناطق 6 ؛10و 19 شهرداری تهران و نظارت بر اجرای آنها.
مهندسین مشاور ایران ایثار(با مسئولیت محدود)(73-72)
تهیه نقشه های فاز یک ودو آسایشگاه مهندسی در جزیره خارک
مهندسین مشاور سدکانال(بامسئولیت محدود)(73-72)
طراحی وتهیه نقشه های فاز 2 هتل زاگرس بروجرد
سازمان هواپیمائی کشوری (73-72)دفتر ساخت وتوسعه فرودگاهها
همکاری با دفتر جهت تهیه طرح تر مینال حجاج فرودگاه شیراز
مهندسین مشاور تکوین شهر(سهامیخاص)(75-73)و(72-70)
سمت: کارشناس طراح؛ همکاری در طراحی و تهیه نقشه های فاز یکو دو و نظارت عالیه بر فرودگاههای رفسنجان , زاهدان,شعبات بانک صادرات ایران,ساختمان اداری آزاد راههای کشور ,فرودگاه بجنورد ,توسعه فرودگاه بین المللی دشتناز ساری ؛ فرودگاه شهرکرد؛ فرودگاه بین المللی سرخس ؛ مسجد فرودگاه مهرآباد؛مسجدکوی مهرآباد؛توسعه فرودگاه اصفهان ؛فرودگاه بندر عباس؛فرودگاه بین المللی اصفهان و...
دفتر فنی دانشکاه علم وصنعت ایران (70-69)
سمت : کمک طراح –تهیهطرحهای اسکان سریع زلزله زدگان رودبار ومنجیل
سوابق کاری درنظارت و اجرای پروژه های عمرانی
ساختمان مرکزیوزارت راه وترابری (22 طبقه ) واقع در بزرگراه آفریقا تپه های عباس آباد(81-79) ،سمت:مشاورمعماری مجری طرح
ساختمان اداریتجاری 18 طبقه سرو عباس آباد،واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی (81-80)،سمت : رئیس کارگاه
پروژه مجموعه مسکونی 35 واحدی رازان میر داماد، واقع درخیابان رازان جنوبی نبش خیابان ششم (80-79)،سمت:رئیس کارگاه
پروزه ساختمان اداری9طبقه زیتون میرداماد، واقع در خیابانمیرداماد نرسیده به خیابان نفت(81)،سمت : رئیس کارگاه
مجموعه پروزه های( نیمه خصوصی) زیتون (80-79)،سمت: مدیر فنی-شامل پروژه های تجاری مسکونی خ15خرداد،اداری تجاری میرداماد،مسکونی زعفرانیه،برجبابک(27 طبقه)و ...
شرکت فضامعمار(76-77)،سمت :رئیس کارگاه –پروژهویلای مسکونی سفیر اندونزی در تهران
سوابقتدریس
1-دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ، گروه معماری (77-76)
تدریس درس طراحی فنی2 ساختمان دوره کارشناس ارشدمعماری
2-دانشگاه ازاد اسلامی واحدزنجان ، گروه معماری(81-78)
تدریس دروس ،طراحی فنی ،آشنائی با طراحی معماری،مدیریتوتشکیلات کارگاهی،تمرینهای معماری،ساخت وارائه 3 ترسیم فنی 1و2 ساختمان
آثارو تالیفات علمی :
1- مولفه ها و شاخص های فضایی ومورفولوژیکی مسکن پایداربرای طبقات متوسط وکم درآمد در منطقه کلانشهر تهران بزرگ ( پایان نامه دکتری)
2-طراحی فرودگاه بین المللی شیراز(پایان نامه کارشناسیارشد)
3-مدیریت وتشکیلات کارگاهی (جزوه دانشگاهی)
5-اصول مبانی شهر سازی(جزوه دانشگاهی)
6-عناصر وجزئیات معماری(جزوه دانشگاهی)
7-مصالح ساختمانی(جزوه دانشگاهی)
8-فضاهای آموزشی ضوابط ومعیارهای طراحی ویرایش سوم سازماننوسازی مدارس (ضوابط کشوری)
9-تئوری طراحی بیمارستان (جزوه دانشگاهی)
10- تنظیم شرایط محیطی(جزوه دانشگاهی)
مقالاتمنتشر شده :
1- بررسی تاثیر معماری اسلامی ایران در توسعه شهری پایدار-اولینهمایش منطقه ای معماری و معماری پایدار ، شهرسازی ایذه (خشت اول)
2- مقالات درنشریات و کنفرانسهای خارجی
3- Hosseini, Seyed Jamalaldin, 2016, Impacts of migration onaffordable-sustainable housing in the Metropolitan area of Tehran, CAUMMEIII/PAUMME I international symposium Migration and the built environment in theMediterranean and the middle east Naples, November 24-25th 2016, Printing:Ermes Serivizi Editoriali Integrati Srl via Quarto Negroni, 15 00072 Ariccia(RM), Italy-ISBN: 978-886-975-154-7_Realized with the contribution of DiARC(Dipartimento di Architettura) Università degli Studi di Napoli, Federico II
4- Hosseini, Seyed Jamalaldin, 2017, The changes of spatial patternsin affordable housing: evidences from TehranMetropolitan area (1940-2016), ISUFITALY2017 - 3rd internationalCongress: Learning from Rome. Historical cities and contemporary design, ISBN:978-88-941188-0-3, U+D Editions
5- Beigli, Fereshteh, Seyed jamalaldin Hosseini, and Ruggero Lenci. "Underground and Semi UndergroundPassive Cooling Strategies in Hot Climate of Iran." ICERE 2016 InternationalConference on Environment and Renewable Energy, Munich, Germany
3-دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران-دانشکده فنیومهندسی(82-81)
تدریس دروس _تمرینهای معماری ،طراحی معماری 3 ،طراحیمعماری(رشته عمران) ،اصول ومبانی معماری وشهرسازی(رشته عمران)، مصالح ساختمانی
4-دانشگاه علم وصنعت ایران –دانشکدهمعماری (82-81)و(86-87)
تدریس دروس-طراحی فنی 2 ساختمان،مصالح ساختمانی
5-دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول (96-81)
عضو هیئت علمی و تدریس دروس-مبانی نظری معماری ، ساختمان1و2 ,پایان نامه کارشناسی ،طراحی معماری1،2،3،4،و5-،طراحی فنی ساختمان،مصالحساختمانی ،عناصر وجزئیات ساختمانی1و2 ،مدیریت و تشکیلات کارگاهی،تمرینهایمعماری1،2،3،4،و5، کاربردنرم افزارهای رایانه ای درمعماری 1و2 شامل AUTO CAD مقدماتی و پیشرفته ،SKETCH UP، 3DMAX، PHOTO SHOP2 - داوری پایان نامه های کارشناسی،کار آموزی
6- مدرس دوره های ،کاربرد مصالح جدید و ضوابط طراحی فضاهایآموزشی ارتقاء شغلی کارشناسان سازمان نوسازی مدارس
7-دانشگاه بین المللی چاه بهار87-88 تدریس درس ساختمان 2
8-دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم 88-89-تدریس دروسمبانی طراحی شهری 1،تمرینهای معماری،ساخت وارائه3
8-دانشگاه آزاد واحد رودهن88-89 –تدریسدروس طراحی معماری 2 ، طراحی فنی و کارآموزی
9- دانشگاه غیر انتفاعی عصر دین ودانش-92 –گروهمعماری –تدریسدرس طرحی معماری 3
تقدیرنامه ها
1-دریافت لوح تقدیر بابت طراحی مدارس بعد از زلزله بم ازمدیر کل دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس.
2-دریافت لوح تقدیر بابت تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحدزنجان از مدیر گروه معماری
3-دریافت لوح تقدیر بابت فعالیتهای عمرانی دانشگاه علموصنعت ایران از ریاست دانشگاه
4-دریافت تقدیر نامه از مدیر کل برنامه وبودجه دانشگاهفرهنگیان بابت همکاری در زمینه تدریس دوره ضمن خدمت کارکنان وفعالیتهای عمرانیدانشگاه فرهنگیان
5- دریافت تقدیرنامه از مدیریت پردیسهای استانهایگلستان،خراسان رضوی و اصفهان دانشگاه فرهنگیان بابت همکاری در زمینه تدریس دورههای ضمن خدمت.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.