1. رئیس دانشگاه شاهد 2. هیئت علمی بازنشسته دانشگاه جامع امام حسین (ع) 3. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4. ریاست دانشکده برق دانشگاه جامع امام حسین(ع) 5. معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین(ع) 6. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بنیاد تعاون ناجا 7. رئیس مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا 8. رئیس مرکز تحقیقات آموزش و نیروی انسانی ناجا 9. مشاور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 10. مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11. مشاور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری 12. عضو کمیته بازنگری ساختار، قوانین و مقررات شورای شهر تهران 13. جانشین فرماندهی مرکز مخابرات الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14. فرماندهی گردان، گروهان و دستههای رزمی در دوران دفاع مقدس 15. بیش از 31 ماه حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل 16. مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه توسعه انسانی پلیس 17. عضو هیئت تحریریه مجله فرآماد سپاه 18. عضو هیئت تحریریه مجله نظارت و بازرسی 19. عضو هیئت تحریریه مجله مطالعات راهبردی 20. عضو هیئت تحریریه مجله اقتصادی و تجارت نوین 21. عضو انجمن علمی نت 22. عضو انجمن علمی لجستیک 23. عضو انجمن علمی مدیریت پروژه 24. مدیر نمونه دانشگاه امام حسین (ع) و کسب لوح تقدیر از دست مقام معظم رهبری سال 1378 25. مدیر نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در سال 1380 26. کارآفرین برتر استان سمنان در سال 1390 27. استاد نمونه پنج ساله دانشگاه امام حسین (ع) در گروه علوم انسانی سال 1381 و 1384 28. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی،کل گرایی خلاق برای مدیران (یازدهمین دوره جایزه کتاب فصل پاییز1388) ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29. مترجم شایسته تقدیر کتاب تفکر سیستمی، کل گرایی خلاق برای مدیران (کتاب سالشاخه مهندسی صنایع کشور 1390) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30. ارائه بیش از 50 مقاله علمیترویجی، 60 مقاله علمیپژوهشی وISI و 100 مقاله درکنفرانسها و همایشهای داخلی و بینالمللی 31. ترجمه بیش از 12 کتاب تخصصی 32. راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 33. داوری و ارزیابی بیش از 300 مقاله، پایان نامه و رساله
تأسیس دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی ایوانکی بهمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انجام پژوهشهای علمی در زمینههای علوم انسانی و فنی و مهندسی شکل گرفته است و اهداف زیر را دنبال مینماید: 1. کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه 2. مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور 3. همکاری در زمینهسازی مناسب برای مشارکت همه جانبه مردم در امر گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش در کشور 4. کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان سمنان 5. استفاده از امکانات و قابلیتهای موجود استان در توسعه آموزش عالی 6. فراهم ساختن زمینههای جذب و گزینش دانشجوی بومی و از شهرهای همجوار فلسفه وجودی دانشگاه ایوانکی بهعنوان یکی از بهترین دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی، در مجموعه آموزش عالی کشور، اندیشهورزی و تولید علم و دانش و اعتلای علمی و ایفای نقشی اساسی در جهت بخشیدن به حرکتهای فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. در راستای توسعه تولید علم و دانش بر این باور است که ظرفیت و استعداد بالایی در جامعه نهفته است که با کشف، تبیین و کاربردی کردن آن، میتوان در علوم و فنون بشری تحولی شگرف پدید آورد و در پرتو آن افرادی شایسته و فرهیخته تربیت کرد.
هیئت امنا عالیترین رکن دانشگاه میباشد که وظایف و اختیارات آن در قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی (مصوب جلسات 181 و 183 مورخ 19/12/1367 و 23/12/1367 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و همچنین قانون نحوه انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی (مصوب مورخ 18/10/1369 مجلس شورای اسلامی) تعیین شده است. هیئت امنا در رأس ساختار سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری و سیاستگذاری در امور مالی، معاملاتی، اداری، استخدامی، علمی، مسئولیتهای مهم و حساسی به عهده دارند.
حدود یک سال پس از تأسیس دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی _که در آن زمان با عنوان موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایوانکی فعالیت میکرد_ اهمیت و لزوم معرفی دانشگاه به مردم، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد رابطه مفید و مؤثر فیمابین، راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی در دانشگاه اجتنابناپذیر به نظر رسید. در این راستا دکتر حجتالله عالی، رئیس وقت دانشگاه، در آذرماه سال 1385 اقدام به راهاندازی مدیریت دفتر و روابط عمومی کرد. با تصویب چارت تشکیلاتی موسسه آموزش عالی ایوانکی که مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز در آن لحاظ شده بود این مسئولیت رسمیت پیدا کرد. در بهمن سال 1394 با ارتقای موسسه آموزش عالی ایوانکی به دانشگاه ایوانکی و اصلاح چارت تشکیلاتی، مدیریت دفتر و روابط عمومی نیز به مدیریت دفتر، روابط عمومی و امور بینالملل ارتقا پیدا کرد.
اداره کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه ایوانکی دارای حدود 80 عنوان کارگاه و آزمایشگاه تخصصی مجهز و بهروز با مساحتی بالغ بر 10000 مترمربع می باشد که کلیه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ( از جمله مکانیک، برق، عمران، صنایع و ....) از این فضا بهره میبرند. این اداره قابلیت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی به سایر مؤسسات آموزش عالی و شهرکهای صنعتی منطقه را نیز دارد.
حضرت علی(ع) میفرمایند: دو نعمت است که انسان ارزش آنها را درست نشناخته است. یکی سلامتی و دیگری امنیت حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو, استاد, کارمند و... میباشد. سلامت جامعه در گرو سلامت دانشگاهها خواهد بود. چرا که دانشگاهیان در سازندگی جامعه نقش بسزایی را ایفا مینمایند و یا به تعبیر همیشگی آینده سازان جامعه از درون دانشگاهها برمیخیزند. از آنجا که سلامت دانشگاه همواره در معرض آلودگیها و تهدیدهای درونی و بیرونی است, برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگیها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفتها به داخل دانشگاه جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفتهای درونی زمینه علاج به موقع و سلامت دانشگاه و به تبع آن سلامت جامعه را فراهم سازد. بنابراین وظیفه اصلی حراست دانشگاه مواظبت از سلامت جامعه دانشگاهی است. حضور حراست در عرصه مختلف دانشگاه همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده, یکی حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف و دوم انجام اقدامهای مؤثر به منظور حفاظت همه جانبه منابع انسانی و مالی میباشد. لذا منشور سازمانی حراست, چشم انداز ایده آل تفکر و رفتار حراستی است که بر اساس اخلاق حرفهای و وظایف محوله توسط قانون تدوین شده است تا با اجرای آن مجموعه حراست را در راستای تحقق سیاست اثرگذار, تصمیم ساز, پاسخگو رهنمون باشد.
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی از بدو تأسیس دانشگاه در سال 1384 به عنوان یکی از حوزه های فعال دانشگاهی تشکیل شد. این معاونت طبق رسالت خود همواره در راستای توسعه علم و دانش، آگاهی بخشی، بالا بردن سطح فرهنگ دانشجویان و گسترش دانش گام به سوی توسعه برداشته و به همین جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به ارزش های جامعه اسلامی و بسترسازی مناسب برای آموزشی مداوم و پایدار را سرلوحه رویکرد آموزشی خود قرار داده است. اهم وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارتند از: • فراهم سازی امکانات جذب هیأت علمی جدید با کیفیت مطلوب در دانشکده ها، به منظور اصلاح شاخص دانشجو به استاد و کاهش تعداد اساتید مدعو. • برنامه ریزی و سیاست گذاری برای استفاده بهینه از اعضای موجود هیأت علمی و ارتقاء توان علمی آنها. • زمینه سازی و تلاش در جهت ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در کلیه مقاطع. • توجه ویژه به شناسایی، هدایت و پرورش دانشجویان ممتاز. • برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز بصورت سالیانه. • برگزاری جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیته های منتخب آنها. • تلاش در زمینه به کارگیری تکنولوژیهای نوین در آموزش. • بهبود و اجرای نظام حق التدریس. • اجرای روند ارزشیابی اساتید. • زمینه سازی و تلاش در جهت جذب ورودی های برتر (استعدادهای درخشان) در کلیه مقاطع. • تلاش در جهت هماهنگ سازی دانشکده ها و گروه ها در زمینه اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی و سوق دادن آنها به سمت قانونمندی هرچه بیشتر. • تلاش در جهت روزآمد سازی فعالیت های آموزشی در دانشکده ها و بخش های ستادی تابعه معاونت آموزشی. • هدایت دانشکده ها در امر بازنگری متون و برنامه های درسی. • زمینه سازی و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع مافوق در زمینه اصلاح و بهبود ساختار در بخش های تابعه معاونت آموزشی به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان و رسیدن به گردش کارهای بهینه. • برنامه ریزی و زمینه سازی گسترش دوره های دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی. • برنامه ریزی و زمینه سازی و تلاش در جهت بهینه نمودن دوره تحصیل دانشجویان در کلیه مقاطع و جلوگیری از افزایش ظریب ماندگاری دانشجو. • تلاش در جهت توجیه و افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان نسبت به سیاستهای آموزشی دانشگاه، آیین نامه ها و .... • نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دردانشگاه • نظارت بر عملكرد آموزشی دانشكده ها • برنامه ریزی امور آموزشی • اظهار نظر در مورد جذب اعضای هیئت علمی جدید • ریاست شورای آموزشی و شورای تحصیلات تكمیلی • اظهار نظر و پیشنهاد در زمینه تغییر یا توسعه برنامه ریزی درسی و نیز رشته های جدیدالتاسیس
امروز یکی از مهم ترین وظایف دانشگاه ایوانکی پی ریزی نظامی ساختمند و هدفگرا جهت دستیابی به تجربیات علمی و فرهنگی دیگران و پی ریزی روش هایی معتبر در جهت تعلیم و تربیت و آموزش هنرمندانی متعهد برای عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی است. بدون شک نوآوری و پیشرفت های مهم عرصه علم و فرهنگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش امکان پذیر است. در حالی که بسیاری از محققان معتقدند که سرچشمه بسیاری از علوم در شرق بوده است لکن متأسفانه در پنج قرن اخیر جوامع شرقی سهم قابل توجهی در توسعه علمی جهان نداشتند و عمدتاً به جوامع مصرف کننده اندیشه های علمی تبدیل شده اند. در کشورهای توسعه یافته به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی نظام های تحقیقاتی پیشرفته ای را پایه ریـزی و گسترش داده اند چرا که در دنیای علم، میدان دیدهـا به درجه مشارکت در شبکه های تحقیقاتی و پژوهشی بستگی دارد. توان دستیابی سریع به اطلاعات پایه کارآئی نظام های علمی را به شدت ارتقاء می دهد. دانشگاه ایوانکی در جهت نیل به اهداف تعیین شده رویکردی پژوهش مدار را در نظام آموزش خود حاکم نموده است؛ به طوری که در همه مقاطع آموزشی شیوة تدریس به گونه ای است که دانشجویان علاوه بر متون درسی با بررسی و پژوهش در منابع مرتبط با دروس به گسترش دانش خویش می پردازند، به عبارت دیگـر، دانشجویان رویکرد پژوهش مدار چگونه آموختن را می آموزند و بدین گونه توانایی لازم جهت توسعه دانش خود به شیوة علمی را پیدا می کنند. در همین راستا با توجه به اهمیت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان مراکز اصلی گردآوری و سازماندهی منابع اطلاعاتی و ابزار پژوهش دانشگاه ایوانکی اقدام به تأسیس، تجهیز کتابخانه تخصصی در دانشکده های خود نموده و از طریق همکاری با سایر کتابخانه ها و برخورداری از سایت اینترنتی و استفاده از کتابداران متخصص منابع مورد نیاز پژوهشگران را در اختیار آن ها قرار می دهند.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یکی از محوریترین و حساسترین معاونتهای دانشگاه است که ارتباط مستقیم با دانشجویان داشته و فراهمکننده امکانات رفاهی و فرهنگی دانشجویان می باشد. این معاونت عهدهدار سیاست گذاری و برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و فوقبرنامه دانشگاه با حضور دانشجویان و برای استفاده بهینه آنهاست. شرح وظایف معاون فرهنگی و اجتماعی: 1- نظارت بر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 2- برنامه ریزی برای ترویج، گسترش و تعمیق ارزشهای اسلامی و انقلابی 3- فراهم آوردن زمینه و ترغیب نیروهای دانشگاهی به حضور در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه 4- ارائه پیشنهادهای لازم به شورای فرهنگی و پیگیری وظایف محوله 5- حمایت و نظارت بر عملکرد كانونهای فرهنگی هنری، انجمنهای علمی دانشجویی 6- گسترش و تعمیق آگاهی های فرهنگی 7- را ه اندازی كرسی های آزاد اندیشی و هدایت محتوایی و نظارت بر حسن اجرای آن 8- تدوین برنامه راهبردی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و تنظیم اصول كلی برنامههای مختلف نیروهای دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن 9- مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 10- نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویی 11- ارائه خدمات بهداشت، سلامت روان و مشاوره به دانشجویان، کارکنان، اساتید و مراجعین بروندانشگاهی در قالب خدمات مرکز مشاوره 12- برنامهریزی، اجرا و هماهنگی امور فوق برنامه دانشجویی 13- هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها در امور عمره و عتبات دانشگاهیان، ازدواج دانشجویی و سایر برنامههای مربوطه 14- اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامههای پیشنهادی معاونتهای دانشجویی و فرهنگیاجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- حمایت از فعالیتهای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه 16- پیگیری تشکیل و انجام امور کمیتهها و شوراهای مصوب در وزارتخانه مانند : شورای انضباطی - شورای فرهنگی – کمیته ناظر بر نشریات و... 17- برنامهریزی و حمایت از فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب خدمات مدیریت تربیت بدنی 18- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فوقبرنامه برای شکوفایی بیشتر فعالیتهای فکری، فرهنگی و هنری دانشجویان انجام امور محوله از سوی ریاست دانشگاه
رشته کاردانی فنی صنایع-ایمنی صنعتی در دانشگاه ایوان کی در سال 1385 هجری شمسی ایجاد و اولین گروه از فارغالتحصیلان این رشته نیز در سال 1387، با استقبال مطلوب جامعه صنعتی کشور به سرعت جذب بازار کار شدند. با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی در سال 1386رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین در سال 1388 رشته ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در سال 1390 دوره تحصیلات تکمیلی با رشته مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی مقطع کارشناسی ارشد شروع و پس از یک دهه تعداد رشته ها و گرایش های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به 3 رشتـه و دکتری تخصصی به 2 رشته افزایش یافت. هم اکنون دانشکده مهندسی صنایع در سه گروه علمی: 1- مهندسی صنایع، 2- مهندسی سیستم ها 3- ایمنی صنعتی فعالیت می نماید و دارای یک رشته در کارشناسی، سه رشته-گرایش در کارشناسیارشد و دو رشته-گرایش در مقطع دکترا میباشد. برنامههای درسی این دانشکده نیز با توجه به نیاز صنعت و بازار کار و با رویکرد تامین نیاز علمی و تخصصی کشور و منطقه تدوین شده است. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 12 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 1 نفر دانشیار و 3 استادیار و 6 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی صنایع مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی یکی از متنوعترین دانشکده های مهندسی صنایع را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی صنایع تا کنون به بیش از 700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 600 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 240 نفر در مقطع کارشناسی، از 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و از 25 نفر در مقطع دکتری فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در سطوح مختلف مدیریت صنایع و اقتصاد کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک از سال ۸۴ در مقطع کاردانی کامپیوتر-نرم افزار دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه برق، کامپیوتر و مکانیک هم اکنون این دانشکده دارای 28 رشته شامل 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 5 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده برق، کامپیوتر و مکانیک در سه گروه علمی: 1- مهندسی برق 2- مهندسی کامپیوتر 3- مهندسی مکانیک فعالیت می نماید. دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-مهندسی برق گرایش سیستم های الکترونیک دیجیتال، 2-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی، 3-مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی، 4- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، 5- مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، 6- مهندسی مکاترونیک. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 23 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 5 نفر دانشیار و 7 استادیار و 10 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های حوزه فنی و مهندسی را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک تا کنون به بیش از 2300 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1200 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 400 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 110 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 150 نفر در مقاطع کاردانی، 650 نفر در مقاطع کارشناسی و از 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود.
دانشکده عمران و معماری از سال ۸۴ در مقطع کاردانی عمران دانشجو پذيرش نمود. با توسعه رشته ها در حوزه عمران و معماری هم اکنون این دانشکده دارای 27 رشته شامل 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 7 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 9 رشته در مقطع کاردانی می باشد.. دانشکده عمران و معماری در سه گروه علمی: 1- مهندسی عمران 2- مهندسی معماری 3- مهندسی شهرسازی فعالیت می نماید. این دانشکده با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد:1-مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت،2-مهندسی معماری،3-مهندسی عمران گرایش سازه،4-مهندسی عمران گرایش زلزله5-معماری داخلی،6-معماری و انرژی،7-مدیریت پروژه و ساخت در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده با رشدی قابل قبول، به 20 نفر رسیده است که 1 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 2 نفر دانشیار و 9 استادیار و 8 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف مهندسی عمران و معماری مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های عمران و معماری را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده مهندسی عمران و معماری تا کنون به بیش از 3700 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 1900 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 350 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 160 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از200 نفر در مقاطع کاردانی، 600 نفر در مقاطع کارشناسی و از 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراتر می رود. در حال حاضر دانش آموختگان این دانشکده در پروژه های مختلف عمرانی کشور مشغول به خدمت می باشند.
دانشکده علوم انسانی در سال 1394 با گروه های حسابداری و مالی (1390)، تربیت بدنی (1390)، مدیریت (1392) بصورت دانشکده ای مستقل در چارت سازمانی دانشگاه ایوان کی قرار گرفت. در سالهای بعد گروه های آموزشی روانشناسی (1395) و حقوق (1396) نیز ایجاد گردید. با توسعه رشته ها در حوزه علوم انسانی هم اکنون این دانشکده دارای 33 رشته شامل 1 رشته در مقطع دکتری تخصصی تربیت بدنی، 9 رشته کارشناسی ارشد، 14 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 5 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 4 رشته در مقطع کاردانی می باشد. دانشکده علوم انسانی با سابقه درخشان در زمینه آموزش و پژوهش هم اکنون در رشته هاي تحصیلات تکمیلی ذيل دانشجو پرورش مي دهد. 1-دکتری تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، 2- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی، 3- روانشناسی ورزشی، 4-مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش، 5-روانشناسی عمومی، 6-مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، 7- مدیریت مالی، 8-حقوق خصوصی، 9-مدیریت صنعتی گرایش مدیریت پروژه 10-مدیریت اوقات فراغت ورزش های تفریحی. در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی دانشکده با رشدی قابل قبول، به 36 نفر رسیده است که 2 نفر از آنها دارای مرتبه استادی، 7 نفر دانشیار و 13 استادیار و 14 نفر مربی میباشد که از بین اساتید و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور انتخاب شدهاند . اساتید این دانشکده در حوزههای مختلف علوم انسانی مشغول به پژوهش بوده و سهم قابل توجهی از چاپ مقالات در مجلات معتبر بینالمللی را به خود اختصاص دادهاند. تعداد بالای اساتید در کنار تنوع تخصصهای آنها باعث شده است که دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایوان کی از نظر حوزههای تخصصی عنوان یکی از متنوعترین دانشکده های این حوزه را به خود اختصاص دهد. آمار دانشآموختگان دانشکده علوم انسانی تا کنون به بیش از 500 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 300 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیش از 200 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و حدود 90 نفر در مقطع کارشناسی ارشد میرسد. تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشکده از 130 نفر در مقاطع کاردانی، 1200 نفر در مقاطع کارشناسی و از 270 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) فراتر می رود.
---
· اخذ دکترای رشته معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران
· اخذ کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشکده معماری وشهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی تهران
1. دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی
2. دستیار و ناظر طرحهای عمرانی و طرحتوسعه مجلس شورای اسلامی
3. رییس کمیته پدافند غیرعامل قوه مقننه
4. عضو هیأت امنای دانشگاه کردستان
5. عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی(واحد تهران مرکز)- دانشکده هنر و معماری
6. عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین
7. مدرس دانشگاه صنعتی مالک اشتر- مجتمعدانشگاهی آمایش و پدافند غیرعامل
8. مدرس دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهرانغرب)- دانشکده هنر و معماری
9. عضو شورا و شورای اجرایی تحصیلاتتکمیلی معماری دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران مرکز)
10. عضو کمیته تخصصی مبحث بیست و یکممقررات ملی ساختمان (به مدت 3 سال)
11. مشاور رئیس دانشکده و عضو شورای عالیاندیشه ورزی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز)
12. مشاور رئیس دانشگاه تربیت مدرس
13. مشاور عمرانی ریاست دانشگاه کردستان
14. پروانه اشتغال بکار از وزارت راه وشهرسازی رشته مهندسی معماری، پایهیک طراحی و نظارت و اجرا در تهران
15. کارشناس رسمی مهندسی استان تهران،رشته مهندسی معماری
16. رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای فنی ومهندسی دانشگاه امام حسین (ع)
17. مشاور فنی- مهندسی و امور مجلس ستادبازسازی عتبات عالیات
18. رئیس اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانینو مقررات در حوزه پدافند غیرعامل
19. مدیریت پروژههای ملی و بزرگ در حوزهساختمانهای بلندمرتبه، مبلمان شهری، سدسازی، تونل سازی.
مجلات لاتین (ISI و علمی- پژوهشی)
1- Journal of COMPUTING, vol4, ISSUE 10, (2012)”predictingkeen and eagerness of users of new emerging application on a cloud plat for andenhancing passive defense reliability on such networks via Kaman filtering witha relationship to recursive Bayesian estimation”
2- JOURNAL of COMPUTING vol4, ISSUE 10,(2012) “implementing new automation and programmable device in controlling oftraffic with use of passim defense approaches”
3- JOURNAL of COMPUTING vol4, ISSUE 9,(2012) “cloud computing make a revolution in economy and information Technology”.
4- Arab J Geosci, Volume 8, Number 6.(2014). “Numerical analysis of the support system in the transition zone of theEsfahan subway project” (ISI)
5- international journal of DisasterRes in the Bush Environment Emerald Volume 39 (2), Evaluation the best urban areasas a underground secure spaces in crisis by using AHP method (under review)
6- Journal of Architecture and Urbanism(Taylor & Francis), V.39,ISSUE2.(2015) CHOOSING THE BEST URBAN TUNNELS ASSAFE SPACE IN CRISIS USING AHP METHOD: A CASE STUDY IN IRAN
7- international journal of strategicproperty Management (TAYLOR Francis), EVALUATION OF LIGHT SUPPLY IN THE PUBLICUNDERGROUND SAFE SPACES BY USING OF COPRAC- SWARA METHODS (under review)
8- Frontiers of Architectural Refresh(Elsevier), Selecting the best Architectural form of the office building withthe level of none- stop function against explosion (under review)
9- international journal of DisasterRisk reduction (Elsevier), assessment of the risk in urban water supply systemagainst threats and hazards of Iran using RAMCAP method (under review)
10- Turkish journal of Eng. And TecVol,2(4) (2015) “strategies for research centered education of architecturalDesigning by Examining”
11- JOURNAL OF COVIL ENGINEERING ANDMANAFMENT, Volume 21(8), (2015) Reinforcement of Laminated Glass facadesagainst the Blast load (ISI)
مجلات علمی پژوهشی فارسی
1- تأثیر راهبرد طراحی فضای امن در فرهنگعمومی کلانشهرها، پژوهشهای مدیریت راهبردی، تائید و در نوبت چاپ
2- نقش پدافند غیرعامل در طراحی فضاهایامن عمومی شهری، هویت شهری، تائید و در نوبت چاپ
3- امکانسنجی استفاده از سیستم مدیریتهوشمند ساختمان در ساختمانهای اداری، فصلنامه محیطزیست، تائید و در نوبت چاپ
4- رابطه متقابل هنر و فرهنگ و تبیین نقشمعماری دراینارتباط، هویت شهری، در حال داوری
5. ارائه مدل سنجش کیفیت فضاهای بیرونیدر ارتباط با آسایش محیطی بافت شهری، مجله معماری و شهرسازی ایران
6- تدوین فرآیند الحاق مسقف کاذب پوشیدهاز عایق حرارتی به سقفهای بتنی با رویکرد بهینهسازی مصرف انرژی، نقشجهان، درحال داوری
7. ارائه روش پارامتریک در آجرچینی نمابا الهام از عنصر تاریخی قوس با رویکرد هویت بخشی، هویت شهری، در حال داوری
8- بررسی معضلات و نابسامانیهای طراحیمعماری کلینیکهای دندانپزشکی، دو فصلنامه اندیشه معماری، ارسال به مجله
9. ارائه مدلهای T15 جهت تدوین استراتژی آمایش دفاعی در تراکمزدایی از منظر پدافند غیرعامل، دو فصلنامه بحران، در حال داوری
10- کاهش خطرپذیری ناشی از آسیبپذیری درمقابل تهدیدات انسانساخت با استفاده از سامانه هوشمند ساختمان BMS در ساختمانهای اداری شماره هفتم (شاپا:3915-2346)، دو فصلنامه مدیریت بحران، پذیرش نهایی
11- طراحی نمای ساختمان بر اساس الگومعماری ایرانی- اسلامی، فصلنامه علمی پژوهشی مسکن و روستا، ارسال به مجله
مقالات همایشها و کنفرانسهای فارسی
1- ارزیابی تطبیقی اهداف و راهبرهای برنامهریزیمعماری و برنامهریزی شهری در حوزه فضاهای مسکونی، کنفرانس بینالمللی دست آوردهاینوین در عمران، معماری، محیطزیست و مدیریت شهری، پذیرش نهایی
2- بررسی اصول و ضوابط ساماندهی پیاده راههایشهری جهت استفاده معلولین جسمی حرکتی، نگرش معماری و شهرسازی عصر امروز از دیدگاهآسیب شناسانه، پذیرش نهایی
3- نقش برنامهریزی در فرایند طراحیمعماری، اولین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی ایران- شیراز، پذیرش نهایی
4- تدوین ملاحظات روانشناختی در برنامهریزییک مجتمع مسکونی، همایش بینالمللی معماری، عمران و شهرسازی از آغاز هزاره سوم،پذیرش نهایی
5- ملاحظات پدافند غیرعامل مبنی بر آمایشدفاعی در مجتمعهای مسکونی، اولین همایش ملی توسعه پایدار شهری، پذیرش نهایی
6- ارزیابی میزان انطباق الگوی معماریایرانی و برنامهریزی کالبد شهر قزوین با رویکرد جذب گردشگر، همایش ملی معماریشهرسازی عمران در گردشگری توسعه پایدار شهری، پذیرش نهایی
7- تدوین فرایند برنامهریزی کالبد طراحیمرکز توانبخشی کودکان معلول در قم، همایش بینالمللی انسان، معماری، عمران و شهر،پذیرش نهایی
8- نقش برنامهریزی فرایند طراحی معماریدر شکلگیری معماری اسلامی ایرانی، کنفرانس بینالمللی تهران، معماری و زیرساختهایشهری، پذیرش نهایی
9- تدوین فرایند برنامهریزی معماری درطراحی مرکز اکو توریسم، کنفرانس بینالمللی انسان، معماری، عمران و شهر، پذیرششده
10- تأثیر برنامهریزی در جهت همسازیطراحی و معماری اقلیم، کنفرانس علمی تخصصی افقهای نوین در علوم جغرافیا و برنامهریزی،پذیرششده
11- نقش برنامهریزی در فرایند طراحیمعمارانه در راستای توسعه پایدار، همایش بینالمللی معماری عمران شهرسازی از آغازهزاره سوم، پذیرششده
12- نقش برنامهریزی در فرایند طراحیمعماری، اولین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی ایران، پذیرش نهایی
13- نمای شیشهای ساختمانهای مقاوم دربرابر موج انفجار، دومین کنفرانس همایش ملی معماری پایدار و توسعه شهری با رویکردپدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
14- تدوین الزامات آمایش و مکانیابی بنادرکشور با رویکرد پدافند غیرعامل (مطالعه موردی: بندر انزلی)
15- تدوین استراتژیها در خصوص مبحث 21مقررات ملی ساختمان با استفاده از تحلیل سوات، اولین کنگره ملی نقش و واکاویقوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
16- ارزیابی آییننامههای طراحی سازههایتأسیسات پتروشیمی در برابر انفجارهای اتفاقی، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانینو مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
17- ارزشیابی بخش معماری مبحث 21 مقرراتملی ساختمان بر مبنای اصل پارتو و استفاده از مدل SWOT، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین ومقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
18- ارزیابی ضوابط معماری پناهگاه درایران با مقررات بینالمللی، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات درحوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
19- بررسی شاخصههای معماری پایدار درمبلمان شهری با رویکرد امنیت، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات درحوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
20- تحلیل محتوایی و مقایسه قوانینپدافند غیرعامل در سامانه فاضلاب، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقرراتدر حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
21- ارزیابی قوانین رعایت حریم از صنایعخطرساز از منظر پدافند غیرعامل، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات درحوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
22- ارزیابی و مقایسه قوانین زیرساختهایآبرسانی از دیدگاه پدافند غیرعامل، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقرراتدر حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
23- ارزیابی قوانین و برنامههای پدافندزیستی نباتات در ایران و کشورهای آمریکا و کانادا، اولین کنگره ملی نقش و واکاویقوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
24- تبیین عوامل تأثیرگذار در سیستمکالبدی شهرهای تاریخی کویری بر ضوابط و مقررات پدافند غیرعامل (مطالعه موردی شهرانارک)، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل،پذیرش نهایی
25- واکاوی و ارزیابی استانداردهایپدافند پرتویی در نیروگاههای تولید برق هستهای، اولین کنگره ملی نقش و واکاویقوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
26- واکاوی و ارزیابی استانداردهای حفاظتپرتویی در حملونقل مواد پرتوزا، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات درحوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
27- واکاوی الزامات طراحی شبستان ازدیدگاه پدافند غیرعامل، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات در حوزهپدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
28- ارزیابی و بررسی قوانین پدافندغیرعامل در حوزه حفاظت الکترومغناطیسی، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین ومقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
29- ارزیابی ضوابط پدافند غیرعامل مبلمانشهری در ایران با مقررات بینالمللی، اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین ومقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
30- ارائه ضوابط و مقررات مربوط بهچیدمان درختان در ساختمانهای حیاتی و حساس جهت کاهش اثر تهدیدات ناشی از بمباران،اولین کنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرشنهایی
31- ارائه فرایند معماری طراحی منظم برایکودکان زیر 7 سال، کنفرانس ملی چالشهای معاصر در معماری، منظر و شهرسازی، پذیرشنهایی
32- نقش برنامهریزی در شکلگیری هویتمعماری مسکونی ایرانی- اسلامی، دومین کنگره علمی پژوهشی افقهای نوین در حوزهمهندسی عمران، معماری، فرهنگ و مدیریت، پذیرش نهایی
33- تبیین عوامل تأثیرگذار در سیستمکالبدی شهرهای تاریخی کویری با تکیهبر ضوابط و مقررات پدافند غیرعامل، اولینکنگره ملی نقش و واکاوی قوانین و مقررات در حوزه پدافند غیرعامل، پذیرش نهایی
34- نقش برنامهریزی معماری در طراحیفضاهای اداری با رویکرد ارتقای بهرهوری، سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علومجغرافیا، برنامهریزی، معماری و شهرسازی، پذیرش نهایی
35- نقش برنامهریزی معماری در معریاسلامی دوره صفویه (آرامگاه شیخ صفیالدین)، اولین کنفرانس سالانه پژوهشهایمعماری، شهرسازی و مدیریت، پذیرش نهایی
36- نقش برنامهریزی در طراحی فضاهایآموزشی مدارس با رویکرد معماری پایدار، دومین کنگره علمی پژوهشی افقهای نوین درحوزه مهندسی عمران، معماری، فرهنگ و مدیریت، پذیرش نهایی
37- ارائه راهکارهای طراحی بهینه فضاهایآموزشی با رویکرد تعامل معماری، روانشناسی و روانشناسی محیط، همایش ملی معماریفضاهای آموزشی، پذیرش نهایی
38- برنامهریزی معماری استفاده بهینه ازنور روز در کلاس درس مدارس، دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نویت در عمران،معماری و شهرسازی، پذیرش نهایی
39- برنامهریزی معماری در ساختمانهایمسکونی با رویکرد کاهش مصرف انرژی، دومین کنفرانس ملی پژوهشهای معماری، شهرسازی ومدیریت شهری، پذیرش نهایی
40- نقش برنامهریزی معماری در طراحیفضاهای آموزشی دانشگاهی با رویکرد ارتقای تحصیلی، همایش ملی معماری فضاهای آموزشی،پذیرش نهایی
41- نقش برنامهدهی معماری در بهسازیبازارهای تاریخی با رویکرد ارتقا حس مکان، دومین همایش بینالمللی معماری، عمران وشهرسازی در آغاز هزاره سوم، پذیرش نهایی
42- نقش شاخصهای مؤثر در برنامهریزیطراحی معماری با رویکرد معماری بیونیک، ماهنامه فنی و مهندسی ساختمان و تجهیزات، چاپشده
43- ارزیابی شاخصهای طراحی محیطی در برنامهریزیمعماری با رویکرد cpted، دومین همایش بینالمللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزارهسوم، پذیرش اولیه
44- ارزیابی شاخصهای فرهنگی در برنامهریزیمعماری، دومین همایش بینالمللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم، پذیرشاولیه
45- نقش برنامهریزی معماری در معماریاسلامی دوره قاجاریه، دومین همایش بینالمللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزارهسوم، پذیرش نهایی
46- شاخصهای برنامهریزی طراحی شهری با رویکردکاهش آسیبپذیری در برابر زلزله، سومین همایش بینالمللی پژوهشهای کاربردی درعمران و مدیریت شهری، پذیرش نهایی
47- ارزیابی شاخصهای برنامهریزی آمایش محلههایکلانشهرها در طراحی معماری، دومین همایش بینالمللی معماری، عمران و شهرسازی درآغاز هزاره سوم، پذیرش نهایی
48- نقش برنامهریزی در طراحی مبلمانشهری، دومین کنگره علمی پژوهشی افقهای نوین در حوزه مهندسی عمران، معماری، فرهنگو مدیریت شهری، پذیرش نهایی
49- تبیین شاخصهای برنامهریزی معماریدر طراحی ایستگاههای مترو با رویکرد پدافند غیرعامل، دومین کنگره علمی پژوهشی افقهاینوین در حوزه مهندسی عمران، معماری، فرهنگ و مدیریت شهری، پذیرش نهایی
50- بررسی نقش برنامهریزی معماری دربناهای تاریخی با رویکرد توسعه صنعت گردشگری، همایش ملی معماری و شهرسازی بومیایران، پذیرش
51- نقش برنامهریز معماری در طراحی همسازبا اقلیم، همایش ملی معماری و شهرسازی بومی ایران، پذیرش نهایی
52- بررسی خصوصیات کالبدی، عملکردی و نقشغالب اقتصادی شهر فیروزکوه بهمنظور انتخاب الگوی مناسب جهت توسعه روش شهر،کنفرانس بینالمللی معماری، شهرسازی، عمران، هنر و محیطزیست افقهای آینده، پذیرشنهایی.
53- انگاره طراحی مجتمعهای مسکونی بامصالح بوم آورد همراه با رویکرد سرزندگی، کنفرانس بینالمللی یافتههای نوینپژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری، پذیرش نهایی
54- بررسی نقش اقلیم در شکلگیری فرمساختمان (نمونه موردی: استان گیلان)، کنفرانس بینالمللی معماری، شهرسازی، عمران،هنر و محیطزیست، افقهای آینده پذیرش نهایی
55- راهبردهای بهسازی کالبدی- بازارکبهرام مطالعه موردی، بافت بازارچه تجریش، اولین کنفرانس سالانه تحقیقات در مهندسیعمران، معماری و شهرسازی و محیطزیست پایدار، چاپ مقاله
56- توسعه فضای سبز در ارتقای کیفیت شهرو اهمیت آن در زندگی شهری (مطالعه موردی: جنب بیمارستان میلاد)، اولین کنفرانسسالانه تحقیقات در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و محیطزیست پایدار، چاپ مقاله
1. دکتر جلال نخعی (1394). مبانی طراحیفضاهای امن و عمومی در کلانشهرها از منظر پدافند غیرعامل، انتشارات جام جم.
2. دکتر جلال نخعی، مهندس فرقانی (1394)،الزامات طراحی نماهای شیشهای ساختمانهای مقاوم در برابر انفجار، انتشارات عمارتپارس.
3. دکتر جلال نخعی، مهندس باقر زاده(1394)، گزیدهای از قوانین و مقررات کشورها در حوزه پدافند غیرعامل، جلد اول(جمهوری اسلامی ایران)، انتشارات جهان جام جم.
4. دکتر جلال نخعی (1394)، گزیدهای ازقوانین و مقررات کشورها در حوزه پدافند غیرعامل، جلد دوم (ایالت متحده آمریکا)،انتشارات جهان جام جم.
5. دکتر جلال نخعی، مهندس باقر زاده(1394)، مبانی کاربردی در تدوین طرح تحقیق پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری(به انضمام نحوه تدوین مقالات علمی- تخصصی)، انتشارات جهان جام جم.
6. دکتر جلال نخعی، مهندس محمدصادق نخعی(1394)، نقش مبلمان شهری در دفاع پنهان، انتشارات عمارت پارس.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.
راههای ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر:
زمان برگزاری آزمون تستی رشته های بخش معارفی (کتبی): دوشنبه 6 اسفند ماه 97
اطلاعات بیشتر در پوستر فراخوان در پیوست قابل مشاهده است.
پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است. پیرو تصمیم دفتر محترم آموزش عالی غیر دولتی وزارت عتف مبنی بر انتقال پرونده های آموزشی مؤسسه غیر انتفاعی منحل شده علم گستر مهاجران به دانشگاه غیرانتفاعی ایوان كی به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ کلیه امور آموزشی از جمله صدور و تحویل دانشنامه، ریز نمرات، تأییدیه تحصیلی و... توسط واحد فارغ التحصیلان دانشگاه ایوان کی انجام خواهد پذیرفت. برای راحتی کار علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی، روزهای دوشنبه هر هفته مخصوص تماس های تلفنی فارغ التحصیلان آن موسسه در نظر گرفته شده است.